Forum Discussion

ellensims1's avatar
5 years ago
Solved

foutcode 134:b378c837:4240d837

hallo simmers, ik wilde gaan simsen en toen ik op mijn familie klikte bij het laden gaf hij deze foutcode aan hij zegt dat ik het spel opnieuw op moet starten maar dat heb ik al een aantal keer ged...
  • Trismagistos's avatar
    5 years ago
    @ellensims1 Dit is een probleem dat al een paar weken speelt. Je bent jammer genoeg niet de enige die hier last van heeft. Het is een bekende bug en ik heb begrepen dat er aan wordt gewerkt maar dat er nog geen zicht is op een eventuele oplossing ervan.
    Als je het Engels een beetje machtig bent kan je op het Forum daar je aansluiten bij deze thread:

https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/CURRENT-ISSUE-PC-MAC-Error-code-134-b378c837/td-p/9205967/highlight/true/page/119

Klik in ieder geval daar ook op 'Me Too'. Zodat de noodzaak voor een snelle oplossing van de bug ook extra duidelijk wordt.

In een aantal gevallen in deze thread wordt ook aangeraden om het bestand 'Localthumbcache.package' te verwijderen.
    Met een zoek opdracht in je Mac zou je dat bestand makkelijk moeten kunnen vinden. Als je het hebt verwijderd, maakt De Sims 4 een nieuw, 'schoon' bestand aan dat in veel gevallen het probleem 'even' lijkt op te lossen.
    Hopelijk heb je hier wat aan.
    Hartelijke groet.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,858 PostsLatest Activity: 3 hours ago