Forum Discussion

melxxly's avatar
5 years ago

Freelancer beroep doet het niet sims 4

Het beroep freelancer doet het bij mij niet goed. Als ik alle taken heb volbracht dan wordt ik niet uitbetaald. Hoe kan ik dit oplossen?

4 Replies

• Gebruik je soms aangepaste inhoud ("modificaties"), @melxxly? Start met die allemaal te ontdoen van De Sims 4. Aansluiten De Sims 4 gaan repareren en bijwerken via de Origin cliënt.
    De Sims 4 schoon starten. Test met een nieuwe Sim of huishouden, of het probleem nog steeds bestaat.

Ook kan je eerst nog de map van De Sims 4 in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen. Als de cache van de Origin cliënt leegmaken. Zie daarvoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Mocht het hiermee niet zijn verholpen, het is inmiddels bekend dat meerdere spelers dit soort problemen ervaren, na enkele updates en met de laatste uitbreidingen. Er zit weinig op, dan geduldig te wachten dat deze worden aangepakt.

Groetjes.
  • Het heeft niets te maken met modificaties of aangepaste inhoud, @melxxly! Er zijn al langere tijd wat moeilijkheden met een aantal freelance takken. Ook ik heb er last van en dan vooral met de freelance takken schrijven en fabriceren. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Je kan voorlopig beter even een andere werkkring zoeken voor je Sims. Hopelijk zal er nog voor het eind van het jaar een oplossing worden gevonden.
    Veel plezier met spelen 😉
  • chrigikaanja's avatar
    chrigikaanja
    2 years ago

Nou zijn we 3 jaar verder, nog steeds problemen met freelance. En dat is met het maken van kaarsen. Alles gaat goed, tot je de kaarsen moet inleveren. Dan geeft het gewoon aan dat je niks hebt ingeleverd. Weet iemand hoe dit komt? Of zijn ze nog steeds bezig met die bug van Freelancing ?

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi @chrigikaanja,

Deze thread is inmiddels, zoals je zegt, drie jaar oud. Ik ga het sluiten om necro-posting te voorkomen, maar als je hulp nodig hebt aarzel dan alsjeblieft niet om of een nieuwere thread te zoeken, of om je eigen te maken. Dan zullen we ons best doen om je te helpen. 🙂

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,905 PostsLatest Activity: 57 minutes ago