Hey @Sabouma,
Even een vraagje. Hoe lang is het geleden dat je hebt gespeeld?
In juli 2021 zijn er wat aanpassingen gedaan in het spel waardoor de cheat 'bb.MoveObjects On' voor objecten uit de galerie niet meer handmatig hoefden te worden aangezet. Lees de informatie in deze patchupdate notes: Update 20/07/2021 (ea.com) en Update 27/7/2021 (ea.com)
Ik heb zelf ook even getest maar ik kan de restricties waar jij het over hebt niet reproduceren. Dus bij mij komt er wel gewoon een vloer te liggen als ik een afgesloten ruimte maak. En met M.O.O. lukt het me ook om overal ramen en deuren te plaatsen. Een aantal van de prebuilt ruimtes is vermoedelijk ook gemaakt met M.O.O. ('bb.MoveObjects On') dus als je dat hebt uitgezet kan het gebeuren dat er spullen verdwijnen.
Heb je ook al eens in de huishoudinventaris gekeken als je de cheat 'bb.showhiddenobjects' aan hebt gezet? Ik heb gemerkt dat er met enige regelmaat spullen in die verborgen inventaris verdwijnen als M.O.O. uit staat. Wie weet vind je ze daar terug.
Misschien ten overvloede check je cc en mods en verwijder ook even de localthumbcache.package. Na de patchupdate is een fors aantal mods gebroken en dat leidt altijd tot oncontroleerbare speleffecten. Maar misschien helpt een reparatie van je spel ook wel.
Laat even weten of je hier iets aan hebt.
Alvast bedankt.