Forum Discussion

66xtqfgl0wu4's avatar
66xtqfgl0wu4
Seasoned Newcomer
27 days ago

galerie problemen

elke keer als ik een huis wil downloaden vanuit de galerie en ik zet het op eigendom tonen qua de packs dan krijg ik alsnog allemaal huizen te zien met packs die ik niet heb heeft iemand hier een oplossing voor hoe ik het weer goed krijg ik hebben alles al geprobeerd

6 Replies

• Heb je ook al geprobeerd om de pakketten die je niet hebt uit te vinken? Als het goed is worden dan de huizen met voorwerpen van die pakketten niet meer getoond. Bij mij niet in ieder geval. Ik heb gelukkig geen problemen met de galerij.

Nog een vraag speel je met een pc/laptop of op een console?

• 66xtqfgl0wu4's avatar
    66xtqfgl0wu4
    Seasoned Newcomer
    26 days ago

ja ik heb alleen de gene die ik zelf heb aangevinkt alleen dan doet hij alsnog ze allemaal geven

• Ik heb exact hetzelfde het is super vervelend. Moet nu telkens maar basegame dingen zoeken, alleen dat werkt. Alleen eigendom tonen werkt niet. Ook niet als je ze handmatig aanvinkt.

• 66xtqfgl0wu4's avatar
    66xtqfgl0wu4
    Seasoned Newcomer
    19 days ago

ik speel op mijn laptop maar in het begin had ik dit niet maar opeens heb ik dit  

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 2 days ago
3,035 Posts