4 years ago
galerij, 16+
Hoi! Ik kan niet in de galerij, ik weet dat het komt omdat ik nog niet 16+ ben. Morgen wordt ik 16... Dus kan ik dan al gelijk in de galerij als ik 16 ben?
- 4 years agoMet een kinderaccount hebt geen geen toegang tot de online functies, waaronder De Sims 4 Galerij, @Maylaspekkie.
Zo dat je de geschikte leeftijd hebt bereikt voor het land of regio waar je woont, om een volwassene EA / Origin account te krijgen, zal je een melding zien, wanneer je hebt aangemeld met de Origin cliënt. Dan de genoemde instructies opvolgen.
Meestal is de leeftijd voor een volwassene is 18 jaar. De leeftijd kan echter per land of regio afwijken.
Waarschijnlijk kan je een tieneraccount krijgen, waardoor bepaalde online functies wel werken, echter met gestelde beperkingen.
Als je soms "De Sims 4 Legacy Editie" gebruikt, dan hebt je nog steeds geen toegang tot de online functies, omdat deze versie van De Sims 4 dit niet meer ondersteund. Wil dat dus gebruiken, net als aanvullende inhoud die vanaf 2020 al is uitgebracht of nog wordt uitgebracht, dien jouw computer dus te voldoen aan de gevraagde systeemeisen van de normale versie van De Sims 4.
Groetjes.