Forum Discussion
Hey @GothiqueSimmer,
Er zijn meerdere uitgebreide onderwerpen over problemen met de Galerie (Gallery in het Engels) Ik heb er een opgezocht die erg veel lijkt wat jij omschrijft. Zou je eens willen kijken of de informatie in deze link overeenkomt met jouw situatie? Gallerij laat niet alles zien - Pagina 4 - Answer HQ (ea.com)
Als je heel specifieke informatie wilt kan je ook eens kijken bij deze reactie: https://answers.ea.com/t5/Bug-rapporten-en-Technische/Gallerij-laat-niet-alles-zien/m-p/11784832/highlight/true#M14681
Hierin vind je ook een link naar een bug rapport dat in het Engelstalige forum werd opgemaakt over de manier van sorteren in de galerie.
Controleer wel even of je niet toevallig gebruik maakt van De Sims Legacy Editie (The Sims 4 - De Sims 4™ Legacy Edition (ea.com) Dit kan vooral gebeuren als je De Sims 4 start via een snelkoppeling die je op je bureaublad hebt geplaatst. Controleer ook of je gebruik maakt van het juiste account. en niet van bijvoorbeeld een kinderaccount.
Omdat je aangeeft dat je ook Mods en CC gebruikt is het misschien ook verstandig om even naar de informatie in deze link te kijken: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Als-je-gebruik-maakt-van-aangepast-materiaal/m-p/11711598#M14442
Hopelijk heb je wat aan deze informatie.
Hey @Trismagistos
Ik heb net alles op me gemak na gekeken wat je stuurde maar helaas niks gevonden over wat de oorzaak kan zijn dat huizen en sims die je zelf online gooide binnen korte tijd weer uit het niets er af gegooid worden.
het word steeds korter is mij opgevallen want een huis die ik 2 dagen geleden online gegooid had staat weer offline.
Ook iemand die ik ken zonder cc en mods heeft het zelfde probleem, zelf heb ik al flik wat jaren ervaring er mee en gebruik ze dus ook al super lang, dit probleem is dus echt iets van de afgelopen 1.5 a 2 jaar ongv.
- Trismagistos3 years agoHero
Hey @GothiqueSimmer,
Nog even een vraagje.
Maak je gebruik van de EA App of start je de Sims 4 nog met Origin? Het kan ook te maken hebben met de internetverbinding in je spel zelf.
Zou je eens kunnen controleren of je jouw kavels en huishoudens nog kunt vinden in de online galerie? De Sims - Galerie - Officiële site (ea.com) Zorg er dan voor dat je jezelf aanmeldt met je EA ID en het vinkje bij geavanceerd uitzet. Met het vinkje aan krijg je namelijk alleen de door MAXIS goedgekeurde creaties te zien. Zorg dan ook dat je in het spel zelf met het internet verbonden bent.
Ik heb jouw creaties even opgezocht en kwam er een heleboel tegen.
Ook in het spel zelf kwam ik er veel tegen:
Ook je laatste creaties onder de naam Photo&co kwam ik tegen toen ik zocht naar de voorwerpnaam. Misschien kan je aangeven om welke creaties het gaat dan kan ik kijken of ik ze kan vinden.
Alvast bedankt.
- 3 years ago
halloo @Trismagistos
heb net even gekeken en via de link kan ik me zelf wel vinden en ben ook hele tijd online, ik heb ook de ea app maar dit was inwezen bij orgin zelf ookal (ondanks ik wel verbonden was). Vandaag keek ik weer om te kijken of iets weer weg was en ja hoor helaas wel.
dit x voor de 3 de x op een rij de zelfde huizen die ik pas weer opnieuw online gegooit hebt (waaronder paar die je ook zag).
Ik ben der ook achter hoe ik nu eindelijk screenshot kan maken dus heb ook 2 afbeeldingen voor je er bij zodat je het zelf ook kan zien. (de sims en huizen die ik niet online gegooit hebt zijn doorgekruist om verwarring te voorkomen)
Normaal gesproken gaat het om alles wat ik heb in mijn gallerij maar sinds ik deze post ben gestart is het al 3 x achter elkaar de zelfde rijen huizen en sims.
Er is ook geen internet vertraging of iets kwa internet problemen, ik was & ben altijd aangemeld en online ipv offline in de game.
Wat mij sinds ea app ook is opgevallen is dat de galerij niet meer automatisch online gaat terwijl je wel online bent (dit is dus ook weer iets nieuws).
- Trismagistos3 years agoHero
Hey @GothiqueSimmer,
Ik vrees dat jij dan toch ook last hebt van de bug die ik al eerder noemde en waar dit uitgebreide topic over bestaat: Gallerij laat niet alles zien - Answer HQ (ea.com)
@EA_Leeuw gaf daar in deze reactie aan dat het een bekend probleem is dat hij al eens heeft aangekaart: Re: galerij bug - Answer HQ (ea.com)
Ik hoop dat er snel een oplossing voor komt. Voorlopig zit er niet veel anders op dan je creaties telkens weer online te zetten.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 3 hours ago
- 9 days ago
- 9 days ago
- 9 days ago