Forum Discussion
halloo @Trismagistos
heb net even gekeken en via de link kan ik me zelf wel vinden en ben ook hele tijd online, ik heb ook de ea app maar dit was inwezen bij orgin zelf ookal (ondanks ik wel verbonden was). Vandaag keek ik weer om te kijken of iets weer weg was en ja hoor helaas wel.
dit x voor de 3 de x op een rij de zelfde huizen die ik pas weer opnieuw online gegooit hebt (waaronder paar die je ook zag).
Ik ben der ook achter hoe ik nu eindelijk screenshot kan maken dus heb ook 2 afbeeldingen voor je er bij zodat je het zelf ook kan zien. (de sims en huizen die ik niet online gegooit hebt zijn doorgekruist om verwarring te voorkomen)
Normaal gesproken gaat het om alles wat ik heb in mijn gallerij maar sinds ik deze post ben gestart is het al 3 x achter elkaar de zelfde rijen huizen en sims.
Er is ook geen internet vertraging of iets kwa internet problemen, ik was & ben altijd aangemeld en online ipv offline in de game.
Wat mij sinds ea app ook is opgevallen is dat de galerij niet meer automatisch online gaat terwijl je wel online bent (dit is dus ook weer iets nieuws).
Hey @GothiqueSimmer,
Ik vrees dat jij dan toch ook last hebt van de bug die ik al eerder noemde en waar dit uitgebreide topic over bestaat: Gallerij laat niet alles zien - Answer HQ (ea.com)
@EA_Leeuw gaf daar in deze reactie aan dat het een bekend probleem is dat hij al eens heeft aangekaart: Re: galerij bug - Answer HQ (ea.com)
Ik hoop dat er snel een oplossing voor komt. Voorlopig zit er niet veel anders op dan je creaties telkens weer online te zetten.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 3 hours ago
- 9 days ago
- 9 days ago
- 9 days ago