Forum Discussion
Ja @EA_Leeuw de huizen en sims die online waren gezet (paar x opnieuw in korte tijd doordat ze er afgegooid zijn) zijn weer niet te zien ook niet via die link. Helaas
- 3 years ago
@EA_Leeuw ja zeker dat is mijn galerij naam waar ik alles onder zet (somige staan nog onder de oude naam zag ik maar die zijn heel oud)
En de goedkeuring die staat ook uit maar toch zie ik ze niet en als ik in de sims galerij van de game kijk zie ik dat ze er af gegooit zijn (dus als niet gedeeld zegmaa)r terwijl ze dat wel waren.
- Lotje19813 years agoNew Ace
Gebruik je CC voor je huizen en sims? Zo ja, dan kan je in de galerij het hokje cc tonen aanklikken.
- 3 years ago
@Lotje1981 ik weet dat je dat kan aanvinken maar nee al mijn huizen zijn altijd cc free.
En die cc hebben (zoals winkels voor eigengebruik) die zijn/komen niet online.
- EA_Leeuw3 years agoCommunity Manager@GothiqueSimmer, heb je ook al eens geprobeerd om het spel te repareren via Origin of the EA app? Ik weet niet precies via welke launcher je speelt.
- 3 years ago
@EA_Leeuw ja al heel heel vaak want dit speelt al meer dan een jaar (en ben niet de enige).
Maar repareren heeft nooit gegolpen, met orgin niet als met de nieuwe ea app niet.
- EA_Leeuw3 years agoCommunity Manager
@GothiqueSimmer, dat is dan heel erg apart inderdaad. Wij kunnen jouw (mooie!) creaties wél vinden, zowel in de Galerij in het spel als op de website.
Heb je misschien een bepaalde filter ingeschakeld? - 3 years ago
@EA_Leeuw ja zeker raar is dat.
En vooral bij de laaste (van de gedeelde afbeelding) word steeds sneller en sneller na paar dagen ipv maanden er af gegooid.
Alle huizen zijn standaard zonder cc waar wel mee gewerkt is zoals van food mods worden niet online gezet. Enkeld gebruik ik standaard cheats bij alles (bb.moveobjects)
Dus denk dat dit een echte bug is die niet zo bekend is of mensen niet door hebben.
- EA_Leeuw3 years agoCommunity Manager@GothiqueSimmer, ik denk dat dit het eventuele laatste 'redmiddel' is, maar zou je dit eens kunnen proberen? https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-4/backing-up-and-resetting-the-sims-4/
- 3 years ago@EA_Leeuw Ik zal dat eens proberen en even goed inlezen (laat nog even weten of gelukt is)
- EA_Leeuw3 years agoCommunity Manager
@GothiqueSimmer, is goed! Ik ben benieuwd. Vergeet inderdaad niet om een back-up van je voortgang te maken.
- 3 years ago
@EA_LeeuwHellaas kon ik der niet veel mee, want het spel start wel gewoon.
maar ik heb even op de engelse forum gekegen en daar had ik de zelfde probleem als mijne vonden (ook verwijderd enzo) in een reactie las ik dat het idd mogelijk gaat over een oude bug.
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-Uploaded-gallery-content-not-being-shown-as-shared-in/m-p/6937838
deze bericht was in ook 2021 geplaatsUpdate: ik heb 1 van de tips geprobeerd van cashe uitgebreid legen maar heeft niet geholpen het word na opnieuw starten van de sims is weer offline terwijl je net weer opnieuw online gegooid hebt
- EA_Leeuw3 years agoCommunity ManagerHey @GothiqueSimmer,
De Sims heeft recentelijk een nieuwe update uitgebracht wat specifiek bedoeld was voor Galerij dingen. Heb je nogsteeds dit probleem? - 3 years ago@EA_Leeuw Ik had de update gezien idd, zal zo ff kijken (ben afgelopen dagen niet meer achter pc geweest)
- 3 years ago
Na ff snel gekeken te hebben door de huizen enzo online te gooien en opnieuw starten, zijn ze nu niet meer weg (wat eerst wel zo was). Wel hou ik nog even in de gaten of dit over paar dagen nog zo is.
Wel wil de galerij nog steeds niet automatisch verbinen met de online galerij, dit hebben meerdere mensen sinds ze de ea app hebben terwijl ze wel online verbonden zijn
- EA_Leeuw3 years agoCommunity Manager@GothiqueSimmer, dankje voor de update! Houd het inderdaad even in de gaten en laat het over een paar dagen even weten, als je dat wilt doen. 🙂
- 3 years ago@EA_Leeuw Helaas zag ik vandaag weer dat die huizen en sims ofline gehaald weer stonden (dit was 2 dagen geleden weer niet).
Maar helaas is het problemen niet verholpen. - EA_Leeuw3 years agoCommunity Manager@GothiqueSimmer, pffff dat meen je niet... ☹️ Is dit ook op de Sims 4 Galerij via de website?
- 3 years ago@EA_Leeuw Ik wauw dat ik het niet meende maar helaas is het wel zo (en was al zo blij dat gefixt was). Via de galerij website zie ik voorname alleen die dubbel gezet zijn (dus elke x als je ze opnieuw online zet). Viel me op toen ik keek dus geen idee of die beschikbaar zijn voor andere simmers voor downloaden (denk het niet)
- EA_Leeuw3 years agoCommunity Manager@GothiqueSimmer, dankjewel voor het proberen in ieder geval. Ik ga het nogmaals bij de teams proberen aan te kaarten.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 3 hours ago
- 9 days ago
- 9 days ago
- 9 days ago