Forum Discussion
@EA_Leeuw ja zeker raar is dat.
En vooral bij de laaste (van de gedeelde afbeelding) word steeds sneller en sneller na paar dagen ipv maanden er af gegooid.
Alle huizen zijn standaard zonder cc waar wel mee gewerkt is zoals van food mods worden niet online gezet. Enkeld gebruik ik standaard cheats bij alles (bb.moveobjects)
Dus denk dat dit een echte bug is die niet zo bekend is of mensen niet door hebben.
- 3 years ago@EA_Leeuw Ik zal dat eens proberen en even goed inlezen (laat nog even weten of gelukt is)
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@GothiqueSimmer, is goed! Ik ben benieuwd. Vergeet inderdaad niet om een back-up van je voortgang te maken.
- 3 years ago
@EA_LeeuwHellaas kon ik der niet veel mee, want het spel start wel gewoon.
maar ik heb even op de engelse forum gekegen en daar had ik de zelfde probleem als mijne vonden (ook verwijderd enzo) in een reactie las ik dat het idd mogelijk gaat over een oude bug.
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-Uploaded-gallery-content-not-being-shown-as-shared-in/m-p/6937838
deze bericht was in ook 2021 geplaatsUpdate: ik heb 1 van de tips geprobeerd van cashe uitgebreid legen maar heeft niet geholpen het word na opnieuw starten van de sims is weer offline terwijl je net weer opnieuw online gegooid hebt
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Hey @GothiqueSimmer,
De Sims heeft recentelijk een nieuwe update uitgebracht wat specifiek bedoeld was voor Galerij dingen. Heb je nogsteeds dit probleem? - 3 years ago@EA_Leeuw Ik had de update gezien idd, zal zo ff kijken (ben afgelopen dagen niet meer achter pc geweest)
- 3 years ago
Na ff snel gekeken te hebben door de huizen enzo online te gooien en opnieuw starten, zijn ze nu niet meer weg (wat eerst wel zo was). Wel hou ik nog even in de gaten of dit over paar dagen nog zo is.
Wel wil de galerij nog steeds niet automatisch verbinen met de online galerij, dit hebben meerdere mensen sinds ze de ea app hebben terwijl ze wel online verbonden zijn
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@GothiqueSimmer, dankje voor de update! Houd het inderdaad even in de gaten en laat het over een paar dagen even weten, als je dat wilt doen. 🙂 - 3 years ago@EA_Leeuw Helaas zag ik vandaag weer dat die huizen en sims ofline gehaald weer stonden (dit was 2 dagen geleden weer niet).
Maar helaas is het problemen niet verholpen. - EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@GothiqueSimmer, pffff dat meen je niet... ☹️ Is dit ook op de Sims 4 Galerij via de website? - 3 years ago@EA_Leeuw Ik wauw dat ik het niet meende maar helaas is het wel zo (en was al zo blij dat gefixt was). Via de galerij website zie ik voorname alleen die dubbel gezet zijn (dus elke x als je ze opnieuw online zet). Viel me op toen ik keek dus geen idee of die beschikbaar zijn voor andere simmers voor downloaden (denk het niet)
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@GothiqueSimmer, dankjewel voor het proberen in ieder geval. Ik ga het nogmaals bij de teams proberen aan te kaarten.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 2 days ago
- 3 days ago
- 4 days ago