Forum Discussion
Sinds kort verdwijnen mijn kavels uit de gallerij.
Ze worden gedownload en bij het opnieuw opstarten van het spel is alles uit de gallerij.
Hoe los ik dit op?
- 3 years ago@AnneliesHer Hey, bedoel je dan dat je ze upload, maar wanneer je het spel herlaad en dan gaat kijken in je eigen galerij (via je profiel) dat je ze niet meer kan zien? Kan je ze wel nog zien zolang je niet heropstart?
Kijk je dan in je lokale bibliotheek (het tabje waarin je gedownloade dingen staan) of in je eigen galerij (klikken via je profiel en dan daar alles bekijken in je galerij).
Kan je je eigen dingen wel terugvinden in de online galerij?
https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/pc/gallery?setLocale=nl-nl
En tot slot: gebruik je aangepaste inhoud (CC)?- 3 years ago
Hoi,
Daarvoor na het maken van een kavel upload ik deze naar de gallerij. Maar nu viel het mij op dat diegene die ik het laatst allemaal heb geupload deze niet meer te downloaden zijn in de gallerij. Dit was daarvoor wel want ik had enkele downloads en toevoegingen van favorieten.
Telkens ik ze erug upload naar de gallerij verdwijnen ze er weer uit als ik een week later de sims weer opstart.
Ik gebruik geen CC of mods. En sommige kavels staan er nog wel in. Het zijn diegene die ik de afgelopen 2-3 maand er in heb gezet die er weer uit gaan.
- Trismagistos3 years agoHero
Hey @AnneliesHer,
Het lijkt erop dat ook jij last hebt van een bekend verschijnsel. Of beter gesteld: 'Je bent mogelijk niet de enige speler die dit ervaart.'
Zou je eens in dit draadje willen kijken: Re: Galerij Bug? - Wat online staat word uit het niets er af gegooit - Answer HQ (ea.com)
Hierin staan een aantal problemen die met de galerie (Gallery) zijn gemeld. Misschien dat je er een van herkent?
Laat hier of in het andere topic even weten of dat zo is.
- 3 years ago@Trismagistos Ik vind niet meteen waaraan het kan liggen. Het is ook niet bij alle kavels, vooral die ik recent ( afgelopen 2-3maand) heb upgeload die weer verdwijnen ookal zijn ze al een tal van keer gedownload.
Ik gebruik geen CC of mods en ik speel het spel via Origin. Het valt me wel op dat ik de laatste tijd vaak offline wordt gezet en dat ik me telkens weer online moet zetten. Dit was voorheen ook niet.- Trismagistos3 years agoHero
Hey @AnneliesHer,
Jammer genoeg ben je wat dat betreft ook niet de enige die het probleem niet kan achterhalen. In mijn eerdere reacties in dit draadje heb ik ook al eens gelinkt naar een vergelijkbaar topic op de Engelstalige forumpagina: [OPEN] Uploaded gallery content not being shown as shared in library - Pagina 5 - Answer HQ (ea.com).
Het heeft waarschijnlijk te maken met algoritmes enz.
Dat je de Sims 4 online moet zetten om een onderdeel op te halen uit de Galerie (gallery) of iets op te laden naar dit spel onderdeel heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat je niet constant een verbinding nodig hebt om De Sims 4 te spelen. Op deze manier (alleen online gaan als dat echt nodig is) maak je ruimte voor andere spelers die ook gebruik willen maken van de Galerie. Zo krijgt iedereen meer kans en een evenredige ruimte.
Hopelijk heb je hier wat aan.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 7 hours ago
- 3 days ago