Forum Discussion
Hey @AnneliesHer,
Jammer genoeg ben je wat dat betreft ook niet de enige die het probleem niet kan achterhalen. In mijn eerdere reacties in dit draadje heb ik ook al eens gelinkt naar een vergelijkbaar topic op de Engelstalige forumpagina: [OPEN] Uploaded gallery content not being shown as shared in library - Pagina 5 - Answer HQ (ea.com).
Het heeft waarschijnlijk te maken met algoritmes enz.
Dat je de Sims 4 online moet zetten om een onderdeel op te halen uit de Galerie (gallery) of iets op te laden naar dit spel onderdeel heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat je niet constant een verbinding nodig hebt om De Sims 4 te spelen. Op deze manier (alleen online gaan als dat echt nodig is) maak je ruimte voor andere spelers die ook gebruik willen maken van de Galerie. Zo krijgt iedereen meer kans en een evenredige ruimte.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Bedankt voor het extra rapport, @AnneliesHer! Ik heb de threads even samengevoegd met een al bestaande thread.
Ik heb het probleem nogmaals onder de aandacht gebracht bij de teams.
- 3 years ago@EA_Leeuw Hoop echt dat snel opgelost word want is wel echt vervelend🙈
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@GothiqueSimmer, het lijkt iets te zijn wat al sinds 2018 speelt helaas, maar ook iets wat ontzettend inconsistent is en iets waar maar een héél klein aantal spelers last van hebben... ☹️- 3 years ago@EA_Leeuw Klopt ik heb er ook al super lang last van en toen ik het vroeg in de groepen was er maar 1 reactie. Dus hoop echt snel opgelost word voor wie het allemaal heeft.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 7 hours ago
- 3 days ago