4 years ago
Gallerij laat niet alles zien
Goedemorgen! Ik heb onlangs een bug ondekt in mijn gallerij. Die laat niet alle huizen zien die er te downloaden zijn. Als ik zoek op # of op voorwerpnaam komen er maar een paar exemplaren te voorsc...
Ik heb dit probleem al eerder gezien maar het was na een poosje altijd over, nu na een poosje niet gespeeld te hebben heb ik het probleem alleen nog maar.
ik krijg namelijk niet alle creaties te zien in de galerij. Als ik bijvoorbeeld 'villa' intik in de zoekbalk en vervolgens sorteer op populairste krijg ik misschien 12 creaties te zien, als ik sorteer op nieuwste zie ik wel wat meer maar die creaties wil ik vaak niet, en ja, ik weet zeker dat ik het goed schrijf.
Ik heb al online naar antwoorden gezocht en oplossingen zoals opnieuw opstarten, router aan en uit zetten, ik heb zelfs het hele spel verwijderd waardoor ik al mijn voortgang kwijt was, ook heb ik 'gerapporteerd materiaal verbergen' uitstaan. Echt niks werkt. en ik soms krijg ik ook als ik een simpel woord typ om te zoeken dat hij dan zegt dat er geen creaties te vinden zijn. Ik heb trouwens ook geprobeerd om op een ander netwerk sims te gebruiken maar dat werkt ook niet.
Hey @kusrachelxx,
Ik heb even een vraagje. Heb je dit probleem alleen tijdens het spelen of kom je het ook tegen als je de Galerie benadert via het internet (de website) De Sims - Galerie - Officiële site (ea.com)?
Als het goed is zou ook dat probleem na gisterenavond opgelost moeten zijn. Dus als je het nog eens wilt proberen en als het kan een schermopname zou willen maken van je hele scherm dan kunnen we misschien een oplossing voor je vinden.
Alvast bedankt.
ik heb het alleen tijdens het spelen, maar in de online galerij kan ik ook niet de grootte van de kavel aanpassen. alleen ik kan me gewoon niet voorstellen dat er maar zo weinig creaties van 64 x 64 zijn. als ik villa intyp krijg ik letterlijk maar 2 creaties als ik sorteer op populairste.
het lukt mij helaas niet om een filmpje toe te voegen.. hij zegt steeds of dat hij te groot is, of dat ie niet word ondersteund
de galerij herhaalt zich ook wel eens trouwens, dan had ik een creatie aan favorieten toegevoegd en kwam ik die iets meer naar onder weer tegen en was die ook nog steeds in mijn favorieten.
misschien werkt het zo
die vorige was wel heel klein haha, misschien zo dan