4 years ago
Gallerij laat niet alles zien
Goedemorgen! Ik heb onlangs een bug ondekt in mijn gallerij. Die laat niet alle huizen zien die er te downloaden zijn. Als ik zoek op # of op voorwerpnaam komen er maar een paar exemplaren te voorsc...
Hey @kusrachelxx,
Ik heb even naar jouw clips gekeken en zelf even een schermaanpassing doorgevoerd maar het beeld is me nu wel redelijk duidelijk.
Kijk even in deze link. Gallerij laat niet alles zien - Answer HQ (ea.com)
Ook daar blijkt dat er toch sprake is van een soort bug maar het is onduidelijk waar deze door wordt veroorzaakt: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/CURRENT-ISSUE-Gallery-not-Sorting-Properly/td-p/8644491/highlight/true. Vermoedelijk dat ook hier, in jouw situatie, het algoritme niet naar behoren werkt. Dus denk ik dat we @EA_Leeuw nog maar eens moeten vragen of er al wat meer duidelijkheid is.
Voorlopig zal je het moeten doen met de workaround die nogal omslachtig is en je zoektocht of op nieuwste moeten zetten of als je namen en ID's weet van spelers kan je natuurlijk ook met die 'handle' zoeken.
Hopelijk heb je hier wat aan.
ik heb de hele forum gelezen inderdaad en vind het eigenlijk idioot dat het al speelt sinds december en er nog niks aan gedaan is.. als speler die vooral geniet van alle creaties in de galerij word het spel door dit probleem heel snel veel minder leuk!