3 years ago
Gedownloade pakketten werken niet
Ik heb laatst een pakket (Snowy Escape) gekocht en gedownload in de EA app voor de Sims 4. Toen ik het spel opstartte om dit pakket uit te proberen deed deze het niet. Bij de optie 'Mijn pakketten' i...
Hey @PienB3,
In de meeste gevallen is het niet echt nodig om je spel helemaal te verwijderen. Je hebt waarschijnlijk al eens in dat deel van het menu jouw spel verwijderd. In jouw situatie zou je nu eens kunnen controleren of je in Manage add-ons in de EA App nog onderdelen moet downloaden of toevoegen.
Klik daarvoor in de EA App op My collection, daarna op de drie puntjes in de tegel van De Sims 4 en tot slot op Manage add-ons.
Zie voorbeeld:
Hopelijk staan jouw uitbreidingspakketten (DLC's) daartussen:
Klik dan op download en wacht tot ze zijn toegevoegd aan de lijst met Installed add-ons & in-game content. Klik daarna op close.
Als het goed is zou je daarna weer gewoon moeten kunnen spelen.
Laat even weten of dat ook zo is.
Alvast bedankt.
Hoi @Trismagistos, bedankt voor je reactie! Hier had ik al naar gekeken, maar het gekke is dat als ik bij 'Manage add-ons' kijk al mijn pakketten in de lijst staan met 'Installed add-ons & in-game content' en dus niet bij 'Downloadable add-ons'.
Dat is toch wel merkwaardig, @PienB3.
Heb je ook al eens geprobeerd om uit te loggen uit de EA App, je computer af te sluiten en nadat je je pc weer hebt gestart weer in te loggen?
Je zou ook kunnen overwegen om er nog een stap tussen te plaatsen. Dat is een schoonmaak van het register met een programmaatje als CCleaner: Optimaliseer uw trage pc | Officiële website CCleaner Er is op die pagina ook een gratis versie beschikbaar.
In een aantal gevallen helpt het schoonmaken van de cache.
In het geval dat jouw Sims 4 wel start maar niet goed functioneert. Kijk dan of de stap die @Lotje1981 voorstelt, wil helpen.
Laat even weten of je hiermee verder kunt.
I heb precies hetzelfde probleem.
Toen ik nog speelde via origins was alles ok, maar toen ik de ea app moest downloaden was alles weg, ik zie alleen de basis game die ik kan spelen.
als ik kijk bij mijn ingame adons staan ze er allemaal tussen, maar ik zie ze niet terug in de game.
Ik ga ccleaner nu proberen en hoop dat het werkt.