3 years ago
Gedownloade pakketten werken niet
Ik heb laatst een pakket (Snowy Escape) gekocht en gedownload in de EA app voor de Sims 4. Toen ik het spel opstartte om dit pakket uit te proberen deed deze het niet. Bij de optie 'Mijn pakketten' i...
Dat is toch wel merkwaardig, @PienB3.
Heb je ook al eens geprobeerd om uit te loggen uit de EA App, je computer af te sluiten en nadat je je pc weer hebt gestart weer in te loggen?
Je zou ook kunnen overwegen om er nog een stap tussen te plaatsen. Dat is een schoonmaak van het register met een programmaatje als CCleaner: Optimaliseer uw trage pc | Officiële website CCleaner Er is op die pagina ook een gratis versie beschikbaar.
In een aantal gevallen helpt het schoonmaken van de cache.
In het geval dat jouw Sims 4 wel start maar niet goed functioneert. Kijk dan of de stap die @Lotje1981 voorstelt, wil helpen.
Laat even weten of je hiermee verder kunt.
Hoi @Trismagistos,
Het is een tijdje geleden dat ik het heb geprobeerd, maar ik had de afgelopen maand geen tijd om ernaar te kijken.
Ik heb CCleaner geprobeerd, maar deze werkte helaas niet. Ook heb ik het het bestand localthumbcache.package verwijderd, dit werkte helaas ook niet. Verder heb ik ook repair gedaan en daarna uitgelogd, laptop opnieuw opgestart en weer ingelogd in EA, maar dit werkte helaas ook niet. Ik heb werkelijk geen idee hoe dit kan en heb vorige maand ook al een aantal keer gemaild naar EA help, maar hierop wordt niet gereageerd.
Hey @PienB3,
Dat op dit moment niets schijnt te werken is ronduit vervelend.
Zou je voor mij een DxDiag.txt willen maken zodat ik wat meer gegevens van jouw systeem kan bestuderen? Ik de bijgevoegde link lees je hoe je zo'n DxDiag.txt kunt maken: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Als ik die heb kunnen onderzoeken, hoop ik je meer suggesties te kunnen geven voor eventuele oplossingen.
Alvast bedankt.
Kan ik dit ook doen ? En zo ja moet dat dan via dit forum?🙂
Kijk nog even in de links die ik in mijn antwoord aan jou heb vermeld.. Zou je daarnaast willen aangeven welke suggesties je hebt geprobeerd?
Dit forum is vooral voor speler die spelers helpen de antwoorden hier kunnen iedereen helpen bij het oplossen van veel voorkomende problemen.
Hoi @Trismagistos,
Sorry dat ik niet snel reageer, ik heb de afgelopen maand weinig tijd gehad.
Vandaag heb ik het weer geprobeerd na een update van de Sims 4 en het downloaden van de add-ons, maar helaas heeft dit niets geholpen.
Ik denk dat het wel gaat lukken om een DxDiag.txt te sturen, maar is dit niet beter om verder 1 op 1 te behandelen? Ik weet namelijk niet of het verstandig is om die informatie zomaar in het openbaar te plaatsen
Hey @PienB3,
Geen enkel probleem dat je wat later reageert. Als je nu wel tijd hebt voor de Sims of om een DxDiag.txt te maken, prima.
Maak je geen zorgen over de inhoud van een DxDiag.txt. daar staan geen persoonlijke gegevens in en ook geen wachtwoorden o.i.d. Het is zuiver computertechnisch en geeft alleen aan welke systemen je gebruikt en hoe e.e.a. is geconfigureerd. Het geeft vooral informatie over de hardware van jouw laptop/pc.
Je kunt zo'n bestand gewoon bij je antwoord voegen en als je wilt kan je die later nadat ik het heb bestudeerd en je een reactie heb gegeven met de optie bewerken(de drie puntjes rechtsboven jouw reactie) ook weer verwijderen. Doe dat zeker als je het uiteindelijk niet helemaal vertrouwd.
1 op 1 advies of hulp is op dit forum eigenlijk niet de bedoeling. Hopelijk heb je daar ook begrip voor.