3 years ago
Gedownloade pakketten werken niet
Ik heb laatst een pakket (Snowy Escape) gekocht en gedownload in de EA app voor de Sims 4. Toen ik het spel opstartte om dit pakket uit te proberen deed deze het niet. Bij de optie 'Mijn pakketten' i...
Hey @PienB3,
Dat op dit moment niets schijnt te werken is ronduit vervelend.
Zou je voor mij een DxDiag.txt willen maken zodat ik wat meer gegevens van jouw systeem kan bestuderen? Ik de bijgevoegde link lees je hoe je zo'n DxDiag.txt kunt maken: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Als ik die heb kunnen onderzoeken, hoop ik je meer suggesties te kunnen geven voor eventuele oplossingen.
Alvast bedankt.
Hoi @Trismagistos,
Sorry dat ik niet snel reageer, ik heb de afgelopen maand weinig tijd gehad.
Vandaag heb ik het weer geprobeerd na een update van de Sims 4 en het downloaden van de add-ons, maar helaas heeft dit niets geholpen.
Ik denk dat het wel gaat lukken om een DxDiag.txt te sturen, maar is dit niet beter om verder 1 op 1 te behandelen? Ik weet namelijk niet of het verstandig is om die informatie zomaar in het openbaar te plaatsen
Hey @PienB3,
Geen enkel probleem dat je wat later reageert. Als je nu wel tijd hebt voor de Sims of om een DxDiag.txt te maken, prima.
Maak je geen zorgen over de inhoud van een DxDiag.txt. daar staan geen persoonlijke gegevens in en ook geen wachtwoorden o.i.d. Het is zuiver computertechnisch en geeft alleen aan welke systemen je gebruikt en hoe e.e.a. is geconfigureerd. Het geeft vooral informatie over de hardware van jouw laptop/pc.
Je kunt zo'n bestand gewoon bij je antwoord voegen en als je wilt kan je die later nadat ik het heb bestudeerd en je een reactie heb gegeven met de optie bewerken(de drie puntjes rechtsboven jouw reactie) ook weer verwijderen. Doe dat zeker als je het uiteindelijk niet helemaal vertrouwd.
1 op 1 advies of hulp is op dit forum eigenlijk niet de bedoeling. Hopelijk heb je daar ook begrip voor.
Hoi @Trismagistos,
Oke super en dat begrijp ik, geen probleem.
Hierbij heb ik het bestandje toegevoegd
Dank je wel voor de DxDiag.txt @PienB3,
Ik heb het redelijk uitgebreid bestudeerd. Direct aan het begin zie ik dat er een foutmelding ontstaat. Daardoor is niet alle informatie beschikbaar:
Op basis van de informatie die wel beschikbaar was heb wel een paar adviezen en dan aan het eind heb ik ook nog een paar vragen.
Om te beginnen met het eerste advies: Een van de drivers van de twee Grafische Kaarten die in jouw ASUS Laptop (Vivo Book) zit: 'de NVIDIA GeForce GTX 1050' is behoorlijk verouderd. De laatste update dateert van april 2021. Mijn advies is dan ook om deze driver up te daten. Dat kan je doen via de link die je hier ziet: Official GeForce Drivers | NVIDIA
Vul in het scherm de naam van je kaart in (zie schuin gedrukte tekst hierboven) en installeer alle programma onderdelen. Als je jouw laptop ook aanmeldt bij NVIDIA GeForce krijg je regelmatig een seintje als er updates zijn.
Dan zie ik ook wat update problemen die door Asus zelf worden gemeld. Het is verstandig om even naar hun website te gaan en de updates die zij jou bieden op te halen. Download Center | Official Support | ASUS USA Op hun webpagina is er de mogelijkheid om jouw systeem te laten zoeken. Je kunt ook direct naar NX580GD - Support (asus.com) gaan, scroll even door en download en installeer dan de nieuwste versie van: ASUS System Control Interface. Ook die is verouderd. De nieuwste versie is op 22-12 2022 uitgebracht.
Als je dat hebt gedaan dan is het ook verstandig om de Windows 11 update volledig uit te voeren. Op dit moment heb je een Windows insider versie die dateert van mei 2022. Controleer of je alle onderdelen van jouw systeem op orde hebt en maak desnoods gebruik van de PC Health app die Windows hiervoor beschikbaar heeft: https://aka.ms/GetPCHealthCheckApp
Als je dat op orde hebt gebracht zou je dan willen aangeven of het hierna wel lukt om het spel te spelen? Als het niet is gelukt laat het dan ook even weten. Meldt dan ajb ook of je gebruik maakt van aangepast materiaal?