Hey @PienB3,
Ik probeer even een paar andere routes.
Kan je een schermopname maken van de melding die je krijgt. Als het even kan vanuit de positie die je hier aangeeft:
Als ik de Sims 4 open en mijn muis boven een pakket houd, geeft hij nog steeds aan 'Start opnieuw op om te gebruiken'. Hij geeft dus wel nog steeds aan dat ik ze in bezit heb.
Zou je dan ook het bestand localthumbcache.package willen verwijderen uit de map: \Documenten\Electronic Arts\De Sims 4. Het kan zijn dat er nog resten van oude mods mee worden genomen in je spel.
Deze actie is alleen maar voor de zekerheid en doet geen afbreuk aan je spel of spelvoortgang. Zodra je De Sims opnieuw kunt starten maakt het spel een nieuwe en schone versie aan.
Zou je ook willen controleren of je de laatste update van De Sims 4 hebt? In de map: \Documenten\Electronic Arts\De Sims 4 vind je een bestand met de naam: GameVersion als je dat dubbelklikt dan opent dit in een notepad of vergelijkbare app en het nummer van de laatste update voor jou zou 1.95.207.1030 moeten zijn.
Misschien dat er toch nog iets ontbreekt om De Sims te kunnen spelen. Kijk ook even voor de zekerheid of je alle Microsoft Visual Studio onderdelen hebt.
Ik deze link vind je de benodigde programma's. https://learn.microsoft.com/nl-NL/cpp/windows/latest-supported-vc-redist?view=msvc-170
Voor de zekerheid kan je de X86 én de X64 bit versies downloaden en installeren. Mogelijk dat je die mist.
Hopelijk lukt het hierna wel en anders kijken we gewoon nog even verder.
Veel succes! 🤞