3 years ago
Gedownloade pakketten werken niet
Ik heb laatst een pakket (Snowy Escape) gekocht en gedownload in de EA app voor de Sims 4. Toen ik het spel opstartte om dit pakket uit te proberen deed deze het niet. Bij de optie 'Mijn pakketten' i...
Hey @PienB3,
Ik hoop dat ik jouw verwarring een beetje begrijp. Het beeld wat ik op jouw schermopname zie heeft, is zo denk ik, alleen maar een aansporing om je spel te starten met de grote pijl die je rechts in beeld ziet.
Ik lees in deze reactie dat je De Sims moet afsluiten en opnieuw moet opstarten om Landelijk Leven te gebruiken.
Heb je dat ook al geprobeerd? Als je toch een probleem blijft houden met de installatie van pakketten kijk dan nog eens in de EA app. Misschien dat je daarna met mijn eerste reactie: Re: Gedownloade pakketten werken niet - Pagina 3 - Answer HQ (ea.com) kunt controleren of je alles in je spel hebt weten te verwerken.
Het probleem begon dacht ik na de aanschaf van het uitbreidingspakket 'Sneeuwpret' (Snowy Escape)
Laat even weten of je inmiddels alles weer kunt spelen als je De Sims 4 opnieuw hebt gestart.
Ik heb precies hetzelfde probleem en net zoals op de foto hierboven inderdaad.