Forum Discussion

komkommersim's avatar
5 years ago
Solved

Geen lift in appartement

Hallo,

Ik heb de uitbreiding stadsleven en ben hier blij mee. Alleen laatst heb ik een appartement gekocht voor mijn sim in medina studio's, terwijl ik mijn sim naar het appartement wilde sturen kwam ik erachter dat er op een of andere manier geen lift in zit en ik dus geen gebruik kan maken van het appartement. Ik heb een foto toegevoegd.
Ik heb ook al van alles geprobeerd: sims opnieuw op mijn mac downloaden, mijn laptop opnieuw opstarten en mods verwijderen. Niks hiervan heeft geholpen.

• Werd deze woning standaard meegeleverd, heb je die zelf of iemand anders gebouwd, @komkommersim? Gekeken in andere woningen?
    Bij problemen start met het doen van basisstappen, die zullen de meeste problemen oplossen. Je hoeft een spel niet opnieuw te installeren.
    Verwijder alle aangepaste inhoud. Repareer De Sims 4 de Origin cliënt.

Groetjes.

2 Replies

• Werd deze woning standaard meegeleverd, heb je die zelf of iemand anders gebouwd, @komkommersim? Gekeken in andere woningen?
    Bij problemen start met het doen van basisstappen, die zullen de meeste problemen oplossen. Je hoeft een spel niet opnieuw te installeren.
    Verwijder alle aangepaste inhoud. Repareer De Sims 4 de Origin cliënt.

Groetjes.
  • @komkommersim Als ik zo naar de bijgevoegde foto kijk, zie ik dat er meer mis is. Normaal gesproken kan je bij het bouwen van de Medina studio's maar één appartement verbouwen. In deze foto zie ik dat er twee appartementen zichtbaar zijn. Als je de Studio's bekijkt in de modus 'Werelden Beheren' dan zie je meestal alle drie de appartementen.
    Er is dus vermoedelijk toch iets misgegaan met de modificaties.

Heb je nadat je de modificaties hebt verwijderd ook het bestand 'localthumbcache.package' verwijderd? Zo niet, dan raad ik je aan dat alsnog te doen. Waarschijnlijk zitten er in jouw spelbestand nog restanten van de modificaties die dit probleem veroorzaken.
    Zodra je het genoemde bestand hebt verwijderd, verdwijnen ook die restanten van de modificaties die het probleem hebben veroorzaakt.
    Test daarna je spel zonder modificaties.
    Als je veel aangepaste inhoud gebruikt kan je deze het beste terugplaatsen met de 50/50 methode.
    Op het Nederlandse Sims forum vind je een uitgebreide handleiding door veteraan en voormalig moderator SimLibby. https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/comment/12393993#Comment_12393993
    Hartelijke groet.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,903 PostsLatest Activity: 2 days ago