Forum Discussion
Hoihoi,
ik speel de Sims nu op de Mac, het is ook inderdaad al een tijdje geleden dat ik alle andere uitbreidingen hebt gekocht… ook moet ik elke keer als ik de Sims wil spelen het spel bijwerken.
de Mac die ik heb is ook al een wat ouder model..
bedankt voor jullie snelle reactie! 🙂
Dank je @zoezzel,
Dan is het duidelijk dat je natuurlijk weinig hebt aan allerlei suggesties die te maken hebben met Windows 😏
Misschien dat je wel de naam kent van jouw MacOS. Vaak kunnen we aan de hand daarvan en aan de hand van de specificaties, dus processor, grafische kaart etc. wel een beeld vormen van de mogelijkheden.
Zou je voor de zekerheid ook eens willen kijken of het nieuw aangeschafte uitbreidingspakket niet op één of andere manier in de iCloud terecht is gekomen? Als je de iCloud gebruikt dan is het wel verstandig om die uit te schakelen. Origin kan de spellen niet vinden in cloud-services.
Als je echt heel technische ondersteuning wilt dan verwijs ik meestal naar de website van Bluebellflora. In jouw geval zou je de informatie in deze link eens kunnen lezen.
https://bluebellflora.com/ep08-discover-university/
Dit is wel in het Engels maar er is een vertaal optie in de site zelf aanwezig. Als je daar toch nog hulp bij wilt, laat het dan ook even weten.
Hopelijk heb je wat aan deze informatie.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 3 hours ago
- 19 hours ago
- 2 days ago