7 years ago
Glazen dak
Hallo, Ik heb een vraag nl het volgende, als ik in een kamer sta met camera en de muren allemaal omhoog, kan ik het glazen dak niet zien. Ik zie dan alleen maar de lucht. Ik heb heel veel you tube...
Hoi @Trismagistos ,
Ik heb een Sim gemaakt en naar een kavel verhuisd. Vervolgens heb ik nog eens een poging gedaan om een huis met glazen dak te maken. Bij het eerste screenshot is meteen te zien dat ik geen lichtinval van buiten heb. Dat had jij duidelijk wel.
Mijn 2de screenshot is vergelijkbaar met jouw 2de screenshot en ook hier heb ik geen lichtinval van buitenaf.
Bij mijn 3de screenshot heb ik inderdaad het zelfde uitzicht als bij jou. Maar vroeger kon ik ook op het glazen dak kijken van binnenuit.
Via first person view is inderdaad wel het glazen dak van binnenuit te bekijken.
Ik zat te denken en vroeg mij of het lichtinval verandert als je toevallig wat ramen in de muren plaatst van de woning met het glazen dak? Mogelijk telt het glazen dak alsnog als eerste als dak en zal het een gebouw zonder ramen mogelijk geen lichtinval geven. Ik heb het gevoel dat tijdens de bouw modus het normaal is dat je hem niet ziet zo omdat het op een andere verdieping is en je normaal ook daken niet ziet maar het kan inderdaad iets zijn.
Bedankt voor het mee denken @Trismagistos !
- EA_Neil