Forum Discussion

xokaboutertje's avatar
xokaboutertje
Rising Newcomer
22 days ago

Glitch in Sims 1

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag de sims 1 gekocht en gedownload via EA. Nou zit er een rare glitch in waarbij hij de hele tijd switcht van homescreen terug naar de game en van de game weer terug naar de homescreen. 

Ik heb ChatGPT gevraagd om hulp, dgVoodoo2 gedownload, compabiliteitsinstellingen veranderd, maar het werkt allemaal niet. 

HELP :(

Groetjes van kaboutertje 

2 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    22 days ago

Hoi xokaboutertje​,

Kna je misschien een filmpje delen van wat je precies bedoelt? Ik kan hier niks echt over vinden, maar misschien is dat gewoon omdat ik niet de juiste ding opzoek.

Wat heb je al geprobeerd van ChatGPT, trouwens? Als ik al weet wat je hebt gedaan dan zal ik het niet nog een keer aanraden. 🙂

• Hoi QueenBey,

Fijn dat je me wilt helpen! 

Ik heb het volgende gedaan:

De computer opnieuw opstarten

Met de rechtermuis op Sims.exe klikken -> eigenschappen -> compabiliteit, Windows XP Service Pack 2 aanzetten. Ik heb een laptop met Windows 11. En het programma als administrator uitvoeren

DgVoodoo2 geïnstalleerd (dit is een programma waardoor je oude games kan spelen op nieuwere computers)
    1. DgVoodoo2 downloaden
    2. De map uitpakken 
    3. Bestanden gekopieerd in de sims map
    4. Instellingen aanpassen
    5. Sims opnieuw opstarten

Allemaal met hulp van ChatGPT haha, dus als jij nog andere tips hebt? 

(Verder mag ik het filmpje op een of andere manier niet toevoegen van het forum, maar hij switchet heel snel van de game terug naar de homepage en weer terug) 

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 43 minutes ago
3,028 Posts