Forum Discussion
De computer de afgelopen 2 uur verschillende keren aan en uit gedaan.
Cache geleegd van EA app.
En ik start de download vanaf de drie puntjes en manage add-ons.
En elke keer start dan Preparing. Totdat er naar een tijdje een bericht verschijnt dat ik het na een paar minuten opnieuw moet proberen
- Trismagistos2 years agoHero
Hey @uminoom,
Ik heb even heel snel naar het door jou bijgevoegde DxDiag.txt bestand gekeken en dan vooral naar de errorcodes onderin.
Op basis van deze eerste snelle blik kan ik alleen maar aanraden om de noodzakelijke updates op te halen voor jouw: Aspire A715-75G. Dat geldt zowel voor de Windows onderdelen versie als voor de grafische kaarten.
Kijk desnoods ook even op de officiële Acer hulppagina: Acer drivers en handleidingen downloaden | Acer Nederland
Laat na de noodzakelijke updates even weten of je nog steeds problemen hebt met de EA app.
- 2 years ago@Trismagistos Ik zou niet weten wat ik zou moeten downloaden of updaten. En zelfs nu wil de pack niet van preparing af.. Ik weet niet meer wat ik moet doen
- Trismagistos2 years agoHero
Dat is heel vervelend @durfal66,
Ik begreep dat het nog steeds heel druk is maar het kan ook zijn dat het ergens anders aan ligt. Als je wilt dat ik er wat beter naar kijk dan kan je altijd een DxDiag.txt bestand bijvoegen. Aan de hand daarvan kan ik eventueel adviezen geven of je een instelling in jouw pc of laptop zult moeten aanpassen.
Hier kan je lezen hoe je zo'n DxDiag.txt bestand maakt:
https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information
- 2 years ago
Jeetje wat erg voor jullie allemaal zeg,maar gelukkig dat een aantal van jullie het in ieder geval hebben, jammer dat het niet werkte mijn tip.
Groetjes Monique 😞
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 23 hours ago
- 2 days ago
- 5 days ago
- 5 days ago