Forum Discussion
Hey @uminoom,
Ik heb even heel snel naar het door jou bijgevoegde DxDiag.txt bestand gekeken en dan vooral naar de errorcodes onderin.
Op basis van deze eerste snelle blik kan ik alleen maar aanraden om de noodzakelijke updates op te halen voor jouw: Aspire A715-75G. Dat geldt zowel voor de Windows onderdelen versie als voor de grafische kaarten.
Kijk desnoods ook even op de officiële Acer hulppagina: Acer drivers en handleidingen downloaden | Acer Nederland
Laat na de noodzakelijke updates even weten of je nog steeds problemen hebt met de EA app.
- 2 years ago@Trismagistos Ik zou niet weten wat ik zou moeten downloaden of updaten. En zelfs nu wil de pack niet van preparing af.. Ik weet niet meer wat ik moet doen
- Trismagistos2 years agoHero
Hey @uminoom,
Als jouw spel in de EA app blijft hangen op preparing dan moet alles nog worden geïnstalleerd.
Je kunt in dat geval met de taakbeheer van Windows die processen afbreken.
In dit artikel kan je meer lezen: Taakbeheer openen en gebruiken in Windows 11 of 10 (pc-tips.info)
Sluit dan het proces van de EA app af en desnoods ook van De Sims 4.
Controleer of je alle onderdelen van de Acer Aspire A715-75G ook echt hebt gedownload en geïnstalleerd: Ondersteuning | Acer Nederland
De link leid je direct naar de onderdelenpagina.
Haal bij Nvidia de grafische drivers op: Official GeForce Drivers | NVIDIA Download en installeer deze.
Start daarna Windows update op en download en installeer alle onderdelenupdates. Volg daar waar nodig de aanwijzingen van Windows.
Pas daarna kan je verder met het installeren van de EA app en het downloaden van het De Sims uitbreidingspakket Samen Groeien.
- 2 years ago@Trismagistos Ik heb alles stap voor stap gedaan en hij blijft nog steeds op preparing hangen
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 6 days ago