Forum Discussion
Hey @uminoom,
Als jouw spel in de EA app blijft hangen op preparing dan moet alles nog worden geïnstalleerd.
Je kunt in dat geval met de taakbeheer van Windows die processen afbreken.
In dit artikel kan je meer lezen: Taakbeheer openen en gebruiken in Windows 11 of 10 (pc-tips.info)
Sluit dan het proces van de EA app af en desnoods ook van De Sims 4.
Controleer of je alle onderdelen van de Acer Aspire A715-75G ook echt hebt gedownload en geïnstalleerd: Ondersteuning | Acer Nederland
De link leid je direct naar de onderdelenpagina.
Haal bij Nvidia de grafische drivers op: Official GeForce Drivers | NVIDIA Download en installeer deze.
Start daarna Windows update op en download en installeer alle onderdelenupdates. Volg daar waar nodig de aanwijzingen van Windows.
Pas daarna kan je verder met het installeren van de EA app en het downloaden van het De Sims uitbreidingspakket Samen Groeien.
- 3 years ago
ik heb er ook last van, ik heb gekocht op steam en kan niet eens downloaden via ea. als het me lukt dan blijft ie eeuwig op preparing staan
6bcab325-48fd-4f95-b978-30d9e5ebe5d9
- Lotje19813 years agoNew Ace
Heb je al geprobeerd het spel via steam te downloaden? Ik denk dat dat het probleem is. Spellen gekocht via Steam kunnen niet via EA gedownload worden.
- Trismagistos3 years agoHero
Hey @Pernille_5
Kijk eens naar de reactie van @Lotje1981, en lees dan ook de informatie in dit artikel heel aandachtig:
https://help.ea.com/nl/help/pc/install-buy-ea-games-on-steam/
Als je dus het basisspel van De Sims 4 hebt gekocht via Origin of EA en de uitbreiding Samen Groeien via Steam dan kan je die niet combineren. Koop óf alles bij Steam of alles bij EA. Hetzelfde geldt voor het inwisselen/verzilveren van gekochte of gekregen codes.
Voor ondersteuning van Steam klik hier: Steam Support (steampowered.com)
Hopelijk heb je hier wat aan.
Hey @uminoom,
Zou je eens willen controleren of je jouw antivirussoftware en dan vooral je firewall niet te strikt hebt afgesteld?
Kijk even of de EA app en De Sims 4 wel toegang hebben tot het internet en worden doorgelaten door de firewall.
Als je daar hulp bij nodig hebt, laat het ook even weten.
- 3 years ago@Trismagistos Ik heb daar zeker hulp bij nodig
In dat geval zal je toch even moeten aangeven welk antivirusprogramma je gebruikt, @uminoom
Bekende programma's zijn Windows Defender, Norton, AVG, Avast etc. Zonder die informatie blijft het voor mij giswerk en wordt het verhaal waaruit je zou kunnen kiezen wel héél erg lang.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 8 hours ago
- 4 days ago