Forum Discussion

bulletje89's avatar
5 years ago
Solved

Help!! Ik kan geen tekentablet kopen.

Ik ben apparaatgeleerde (niveau 8 civiel ontwerper). 

Als ik thuiswerk moet ik een concept voor eco-uitvinding opstellen. Als ik op de opdracht gaat staan met de muis staat er dat ik dit op een tekentafel moet doen. 

Nu heb ik alleen gern tekentafel. In bouwen heb ik die wel geconden, alleen kan ik die niet kopen. Deze ontgrendeld pas bij niveau 2 van civiel ontwerper.

Probleem is dat ik nooit niveau 2 ben geweest. Ik heb eerst gestudeerd en ben direct in niveau 8 van de carriere gestart.

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvadt bedankt!!

Gr. Amie

• bulletje89's avatar
    bulletje89
    5 years ago

@Trismagistos ,

Bedankt voor je hulp.

Het is gelukt met een cheat. Uiteindelijk heb ik de cheat: bb.ignoregameplayunlocksentitlement

Daarmee kon ik het ontgrendelen.

3 Replies

• @bulletje89 Het Elektronische Tekentablet kan je vinden in de bouwmodus onder electronica en dan ook nog eens  bij de optie alles weergeven. Als je zoals je zegt dat tablet wilt aanschaffen omdat je het kwijt bent of niet meer in de inventaris van je Sim kunt vinden dan kost het niets. Daarvoor zal je wel een cheat moeten gebruiken:

Spoiler
    De cheat kan je vinden als je eerst de cheatcodes activeert. Klik daarvoor de toetsencombinatie  'ctrl, shift en c' gelijktijdig in en dan in het raam dat links bovenin verschijnt: 'testingcheats enabled' doet dit zonde de aanhalingstekens. Daarna kan je in het zelfde raam de code: 'bb.showhiddenobjects' in toetsen. Ook weer zonder aanhalingstekens. Je kan daarna dezelfde code gebruiken om de cheat weer uit te zetten. Voor het uitzetten can het gebruik van de cheatcodes toets je opnieuw: ctrl, shift en c gelijktijdig in. Daarna kan je in het raam links boven in de woorden: 'testingcheats off' typen. Natuurlijk ook weer zonder aanhalingstekens.

Op het screenshot vind je de plaats van het Elektronische Tekentablet.

Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten.

Veel plezier met spelen. 😉

• bulletje89's avatar
    bulletje89
    5 years ago

@Trismagistos ,

Bedankt voor je hulp.

Het is gelukt met een cheat. Uiteindelijk heb ik de cheat: bb.ignoregameplayunlocksentitlement

Daarmee kon ik het ontgrendelen.

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    5 years ago

@bulletje89 Ik had gedacht dat je die cheat eigenlijk niet nodig zou hebben. Als jouw Sim het diploma langs de 'koninklijke weg' heeft behaald, hoeft dat ook niet. Die cheat heb je alleen nodig als je ook andere cheats hebt gebruikt om je doelen te bereiken. 😎  In ieder geval kan je nu gewoon weer verder. 

Veel plezier met spelen. 😉

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 9 hours ago