Forum Discussion
Welkom op de Nederlandstalige forumpagina van AnswersHQ @Sarah8771
Als je liever antwoord krijgt in het Engels laat dat dan even weten.
- DewiSarah1 year agoNew Rookie@Trismagistos Hii, beide zijn prima, zolang ik maar de mogelijkheid heb dat mensen mij oplossingen kunnen geven haha. Moet ik mijn bericht ergens naar toe verplaatsen?
- Trismagistos1 year agoHero
Hey @Sarah8771,
Goed om te weten dat je ook Nederlands begrijpt (jouw beheersing van Engels is 'near to perfect')
Om je echt goed te kunnen helpen met dit probleem zou ik graag ern DxDiag.txt willen bekijken.
In de link hieronder lees je hoe je zo'n bestand kunt maken. Voeg het bij zoals je de schermopnames/foto's hebt bijgevoegd.
https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Daarnaast is het ook handig om te weten of je gebruik maakt van de OneDrive en of je mods hebt gebruikt.
Hopelijk kan ik je aan de hand daarvan verder helpen.
- DewiSarah1 year agoNew Rookie
Hii, sorry voor het late antwoord, maar ik heb het gedaan. Ik weet alleen niet zeker of het zo klopt, want ik heb het nog nooit gebruikt haha, maar het DxDiag bestand zit bijgevoegd.
Wat OneDrive betreft, die gebruik ik niet. Toen ik de game opstartte voor het eerst stond die ook gewoon uit. Ik heb het wel even weer geactiveerd om te kijken of dat hielp (want ik gebruikte het vroeger wel) EN om te kijken of ik een backup had. Ik had de game ook daarna opgestart met OneDrive aan, maar dat hielp niks. Daarna heb ik het weer gedeactiveerd.
Wat mods betreft, ja die gebruik ik. Alleen het probleem was er nog ook toen ik de mods folder eruit had gehaald. Mijn probleem ermee is, is dat ik mijn mods in de juiste folder heb gehouden en ze opeens niet meer verschenen. Ik heb mods geactiveerd binnen het menu in-game, ook script mods, maar ze verschijnen niet. Er komt ook geen pop-up meer van welke mods in je game zitten. Ik gebruik mods daarnaast al jaren, dus ik weet gelukkig wel hoe ik ze moet downloaden en in welke folder ik ze moet stopppen, en dat had ik ook niet veranderd.
Is alles zo duidelijk? Als je vragen hebt, stel ze gerust! In ieder geval heel erg bedankt voor de moeite die je al wil doen 🙂
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 4 hours agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee4 days ago
Community Manager