Via Origin de nieuwe High school gekocht en deze werkt vanaf begin af aan al niet. In origin staat dat ik hem heb, maar in de het spel Sims zelf, zegt ie dat ik het niet heb. Opnieuw kopen is geen o...
@monique23051 Beste Monique ik heb net ontdekt dat de uitbreiding high school enkel zichtbaar is als ik BIT omzet van 32 naar 64: via: origin, instellingen, speleigenschappen, geavanceerde startopties, bij "starten van spel" overzetten van 32 BIT Legacy Edition naar De sims 64 BIT. Echter speelden wij bewust via de 32 BIT Legacy Edition, omdat ie bij 64 telkens vastliep. Weet jij hier een oplossing voor? Of iemand anders?
@schaffeltje Het klopt wat Trismagistos zegt. Helaas werkt die Legacy Edition totaal anders dan de "gewone" editie. IK heb zelf deze editie langere tijd geleden eraf gegooid want de meeste pakketten werkten er helaas niet mee...Succes en toch veel speel plezier, Groetjes Monique
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,914 PostsLatest Activity: 2 days ago