Forum Discussion
5 years ago
Ik heb vanochtend de koper van de game, laten inloggen op zijn EA en Origin account. Blijkt dat de game bij hem in de game bibliotheek staat. Is er een manier waardoor de game overgezet zou kunnen worden naar mijn account? Ik kan namelijk nergens een productcode vinden.
EA_Neil
EA Staff (Retired)
5 years ago@AkoyamaX Hey!
Het is inderdaad zo dat als je een spel koopt op Origin en dit niet als kado selecteert je hem koopt voor het account waar hij op gekocht is.
Sinds jullie beide losse eigenaren zijn zal het hoogstwaarschijnlijk niet mogelijk zijn deze over te zetten en is het aan te raden voor de koper het geld terug aan te vragen en dan erna hem opnieuw aan te schaffen als kado via Origin naar jouw Origin account of het spel via een andere online winkel te halen zodat hij jouw de product code kan geven.
Hopelijk help dit!
- EA_Neil
Het is inderdaad zo dat als je een spel koopt op Origin en dit niet als kado selecteert je hem koopt voor het account waar hij op gekocht is.
Sinds jullie beide losse eigenaren zijn zal het hoogstwaarschijnlijk niet mogelijk zijn deze over te zetten en is het aan te raden voor de koper het geld terug aan te vragen en dan erna hem opnieuw aan te schaffen als kado via Origin naar jouw Origin account of het spel via een andere online winkel te halen zodat hij jouw de product code kan geven.
Hopelijk help dit!
- EA_Neil
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,951 PostsLatest Activity: 3 days ago
Recent Discussions
- 3 days ago