Forum Discussion

charre-golf's avatar
charre-golf
Rising Newcomer
22 days ago

Huizen verdwenen na nieuwe update

Hallo, ik vroeg me af of anderen ook problemen ervaren met hun save file na de nieuwe update. Ik gebruik geen cc of mods maar bepaalde kavels zijn verdwenen (voornamelijk al mijn zelfgebouwde kavels en sommige openbare kavels zoals de bibliotheek in Moonwood Hills). 

Ik heb geprobeerd om eerder opgeslagen files te recupereren maar alles blijft - sinds de update - weg. Heeft iemand anders hier ervaring mee?

4 Replies

• Ook ik heb problemen met huizen terugvinden. Laatste 3 huizen op mijn oude pc zijn gewoon foetsie. kan ze nergens terugvinden, Gone with the wind ,zeg maar. Momenteel kan ik niks uploaden

• Ik heb hetzelfde probleem!! Al mijn kavels zijn weg. De bars, welness... Ik heb alles geprobeerd. FIX THIS PLEASE!

• illuhD's avatar
    illuhD
    Seasoned Newcomer
    11 days ago

Zelfde probleem! De map ziet er gereset uit, alsof je de game voor het eerst opent. Maar eenmaal ik een lot probeer te openen is die leeg! San Myshuno is nog erger. De map ziet er prima uit, maar geen enkel appartement bestaat nog, enkel een leeg groen lot. Appartementen kun je niet downloaden of heropbouwen dus de wereld is gewoon volledig onbespeelbaar 

• Jeaney1's avatar
    Jeaney1
    New Traveler
    9 days ago

Bij mij staan ze gewoon in mijn galerie, maar kan ze er niet uithalen  "Systeem fout" krijg ik iedere keer te zien Als ik ze wil downloaden! Zeer frustrerend ;(   

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 8 days ago
3,042 Posts