5 years ago
Hulp bij mountain excursion
Hoi allemaal, Ik heb een klein probleempje met de Sims 4 snowy escape. Als ik dus de mountain excursion wil doen dan kan ik mijn Sims selecteren maar dan gaat het naar de wereld om je huishouden te ...
@EA_Neil dezelfde bug bij mountain excursion vind ik nu terug bij alles dat te maken heeft met de verplaatsen (dus alles behalve jouw huis).
Nu kan krijg ik bij alles de wereld te zien en bij selecteren van mijn huishouden word ik ofwel terug naar de wereld gestuurd of is er een laadscherm dat altijd blijft. Hopelijk wordt hier snel iets aan gedaan want dit is niet leuk en het verpest de verhalen die ik (en waarschijnlijk de andere mensen die dezelfde bug hebben) hebben.
Alvast bedankt en vriendelijke groeten 🖖
@Delphine1001 Zou je eens willen proberen om het bestand localthumbcache.package te verwijderen uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. In dat bestand zitten waarschijnlijk ook de restanten die er nu voor zorgen dat je voortdurend wordt terug geleid naar de werelden. Als je daarna je spel opnieuw start maakt De Sims een nieuw en 'schoon' bestand aan en zou je een deel van het probleem moeten kunnen verhelpen.
Inmiddels hebben een paar spelers gezien dat deze fout ook zou kunnen zitten in een combinatie van Sneeuwpret en het pakket Vampieren. Maar daar dat is nog steeds niet echt duidelijk.
Als je ook gebruik hebt gemaakt van aangepaste inhoud (zoals custom content of modificaties) dan doe je er zeker verstandig aan om het bestand: localthumbcache.package te verwijderen. Hopelijk zou je dan totdat er een fix voor de bug is wel weer met de Sims moeten kunnen spelen.
Veel succes/