Forum Discussion
het spel werkt wel gewoon maar ik kan niet meer bij mijn savefiles en mijn mods doen het niet meer. Ik heb even teruggedacht en vanwege een opslagfout op mijn computer heb ik de update geannuleerd, toen ik dat deed kreeg ik de melding: 'als je nu de update annuleert verlies je al je voortgang'. Toen dacht ik de voortgang van de update maar ze bedoelde dus alle voortgang. Kan dit teruggedraaid worden.
groet
@Rik_pts Als je geen inhoud meer ziet in de map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\saves dan moet je er vanuit gaan dat je door de vorige actie (het staken van de update) jouw spelvoortgang ook echt hebt vernietigd. Als je toch nog inhoud ziet in de map saves, laat het dan even weten dan is er misschien nog een mogelijkheid om het een en ander te redden.
Daarnaast zou kunnen proberen om de suggestie die ik deed over het opnieuw instellen van de modificaties in mijn post op jouw vraag nog eens na te lopen en uit te voeren. Meestal lukt het met die stappen wel om je modificaties weer op orde te krijgen.
Als door het onderbreken van de update ook de map modificaties leeg is. Dan heb je feitelijk een nieuwe 'schone' installatie van de Sims 4 gedaan en zal je ook je modificaties opnieuw moeten ophalen. In dat geval zal ook de map saves helemaal leeg zijn en zal je, jammer genoeg, De Sims 4 van voor af aan moeten opbouwen.
Ik hoop dat we nog wat kunnen terugvinden.
Hartelijke groet.
- 4 years ago@Trismagistos hallo,
1. Ik heb je modificatietip geprobeerd maar het is niet gelukt hij gaan in game namelijk aan dat er geen mods aanwezig zijn en hij heeft ook geen nieuwe versie van dat bestand aangemaakt.
2. Al mijn saves zijn nog aanwezig in het mapje. Maar niet aanwezig in de game.
Waar ik ook achter kwam is dat mijn bibliotheek(bij de galerie) ook helemaal leeg is.
Ik hoop vanuit het diepste van mijn hart dat jullie me kunnen helpen
groetjes- Trismagistos4 years agoHero (Retired)
@Rik_pts Heb je het spel al eens gerepareerd in Origin? Klik in de spelbibliotheek van Origin met de rechtermuisknop op de tegel van De Sims 4 en kies daarna binnen het dropdown menu voor de optie repareren. Als je daarna nog steeds problemen ervaart, zou je dan eens een screenshot willen maken van de inhoud van jouw Sims 4 map? Die kan je vinden in de verkenner. Typ dan dit adres in de balk: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4
Het kan ook betekenen dat er iets anders aan de hand is.
Alvast bedankt.
- 4 years ago@Trismagistos hallo,
Ik heb het spel de dag dat het stuk ging meteen gerepareerd en nog doet hij het niet. Ik zal in mijn volgende post een screenshot zetten van mijn map.
groet
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 month agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee2 months ago
Community Manager