Forum Discussion
1. Ik heb je modificatietip geprobeerd maar het is niet gelukt hij gaan in game namelijk aan dat er geen mods aanwezig zijn en hij heeft ook geen nieuwe versie van dat bestand aangemaakt.
2. Al mijn saves zijn nog aanwezig in het mapje. Maar niet aanwezig in de game.
Waar ik ook achter kwam is dat mijn bibliotheek(bij de galerie) ook helemaal leeg is.
Ik hoop vanuit het diepste van mijn hart dat jullie me kunnen helpen
groetjes
@Rik_pts Heb je het spel al eens gerepareerd in Origin? Klik in de spelbibliotheek van Origin met de rechtermuisknop op de tegel van De Sims 4 en kies daarna binnen het dropdown menu voor de optie repareren. Als je daarna nog steeds problemen ervaart, zou je dan eens een screenshot willen maken van de inhoud van jouw Sims 4 map? Die kan je vinden in de verkenner. Typ dan dit adres in de balk: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4
Het kan ook betekenen dat er iets anders aan de hand is.
Alvast bedankt.
- 4 years ago@Trismagistos hallo,
Ik heb het spel de dag dat het stuk ging meteen gerepareerd en nog doet hij het niet. Ik zal in mijn volgende post een screenshot zetten van mijn map.
groet - 4 years ago
Hallo,
hierbij de screenshot van de map inhoud. Sorry voor het gekke bestand ik kreeg het niet uitgevogeld
groet
- 4 years agoJe kan schermafdrukken beter als een afbeeldingsbestandstype opslaan en dan ook toevoegen als een bijlagen bij je reactie, @Rik_pts.
Spelvoortgang en instellingen voor De Sims 4 worden opgeslagen in je "Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\", als je de normale versie van De Sims 4 en in het Nederlands speelt.
Een andere map of afwijkende locaties worden niet gezien door De Sims 4.
Tevens gaat om de map genaamd "Saves" en "Tray", de rest kan je beter nog weglaten. Eerst eens kijken of je spelvoortgang weer zichtbaar is bij De Sims 4.
Groetjes. - Trismagistos4 years agoHero (Retired)
@Rik_pts Als het goed is zal er ergens anders op jouw harde schijven ook nog de gewone map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 te vinden moeten zijn. De map die je nu in je bijgevoegde bestand laat zien wordt niet herkend door de Sims 4 of Origin.
Hat kan ook zijn dat de andere bestanden en de Sims 4 map gewoon op de Windows (C🙂 schijf staan. In dat geval heb je dus twee Sims 4 versies en Origin opent alleen de versie van de C: drive. Daarnaast zie ik op de foto dat je toch nog een nieuwe map mods hebt aangemaakt. Die is van een latere datum dan de rest van de mappen.
Tip 1
Zoek naar de Sims 4 map op de c schijf! Als je die hebt gevonden verwijder dan gewoon de Sims 4 map van de D drive.
Tip 2
Kijk eens in de map saves van de locatie op de foto en als die map ook op de c schijf voorkomt. Controleer in alle mappen met de naam Saves of je daar nog bestanden in hebt staan. Als daar bestanden in staan kopieer de inhoud van die mappen naar een nieuwe map die je op je bureaublad hebt aangemaakt. Bewaar alleen de oudste bestanden. Als je de nieuwste bestanden bewaart, heb je kans dat je alles weggooit. Met deze methode gooi je alleen de allernieuwste onderdelen van je spel voortgang weg.
Als je geen sims 4 map op de c: drive vindt dan zal je waarschijnlijk ook je opgeslagen spellen niet meer hebben.
Repareer opnieuw De Sims 4 in Origin en kijk in Origin of je De Sims 4 op de juiste schijf installeert.
Zie het screenshot:
Als je besluit om de Sims mappen op de D of een andere harde schijf te plaatsen maak dan gebruik van de optie die Origin hiervoor heeft ontwikkeld. Zie hetzelfde screenshot.
Laat even weten of de reparatie van je spel hiermee wel is gelukt.
Veel succes.
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 month agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee2 months ago
Community Manager