Forum Discussion
Wie wil er nou geen volledige chocoladetaart? Dat gezegd, je hebt mogelijk een goed punt! Het proberen zeker waard @FluffyTeddyx ! Laat ons weten of dit lukt.
- EA_Neil
@FluffyTeddyx en @EA_Neil Ik denk dat ik nog een andere en betere oplossing voor het probleem heb gevonden. Na overleg met wat andere helpers blijkt dat er sinds Landelijk Leven maar liefst twee soorten chocoladetaart in het spel zitten. Bij ons (Nederlandstalig spel) levert dat dus wel een probleem op. In andere talen is dan wat minder problematisch. Daar hebben ze ook de benamingen cake en pie.
In het geval van de klusjes voor de boodschappenbezorger zal je de chocoladetaart moeten maken die je alleen kunt bakken als je chocobessen of chocosiroop hebt en kook vaardigheid vijf. In het eerste plaatje zie je de standaard gemakkelijke taart die moet je dus absoluut niet hebben!
Een heel stuk lager in de kook opties zie je de chocoladetaart die je wel mee moet meenemen. Kijk daarvoor even op het tweede plaatje. En in tegenstelling tot wat ik eerder veronderstelde moet je wel de hele taart meenemen.
Ik zal dit ook nog aanpassen in de vorige reactie. Voor het stuk kaas geldt wel dat je maar een punt hoeft mee te nemen.
Hopelijk heb ik het hiermee rechtgezet en ook hopelijk opgelost.
Veel plezier met spelen. 😉
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 11 hours ago
- 2 days ago