Forum Discussion
Hey @GitteC,
Dat is heel vervelend maar je kunt ons helpen om jou te helpen. Zou je wat meer informatie willen geven over het probleem dat je nu hebt?
Kan je wel in de wereld van Copperdale komen? Dus met een bestaande familie uit jouw spel er naartoe reizen of In Copperdale vanuit wereld beheren huizen bouwen of een familie spelen?
Maak je soms gebruik van aangepaste inhoud zoals custom content en/of modificaties?
Misschien dat je ook wat informatie wilt geven over jouw pc of laptop (bijvoorbeeld: met welk besturingssysteem speel je en als het kan ook wat extra specificaties)
Hoe meer informatie jij ons geeft hoe beter we met je mee kunnen denken om jouw probleem op te lossen.
Alvast bedankt.
- 3 years ago
Beste
ik kan wel in de wereld spelen en bouwen. Ik heb mods maar dit zijn een best wel nog veel… Het merk van mijn laptop is een HP.
Ik zie ik veel video’s dat je een melding zou krijgen als je meegaat naar school. Deze melding krijg ik niet.Alvast bedankt
- Trismagistos3 years agoHero
Hey @GitteC,
Dank je voor je reactie.
Het zou best kunnen dat jouw mods de oorzaak zijn van het probleem. Het is dus verstandig om die in het menu spelopties even uit te schakelen en de map zelf op je bureaublad te plaatsen..
Verwijder dan ook het bestand localthumbcache.package uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4.
Maak dan een volledig nieuw spel aan en test of je bij jouw tiener Sims hetzelfde ziet als op het plaatje hieronder:
Controleer of je de volgberichten aan hebt staan. Als dat zo is dan kan je daarna jouw mods deel voor deel testen op dat nieuwe spel. De zogenaamde 50/50 methode.
Als je meer informatie daarover wilt kan je eens een bezoekje brengen aan Het officiële De Sims Forum (thesims.com) en kijk dan bij de handleiding die SimLibby daar heeft gemaakt voor als je problemen hebt met je modificaties en custom content: Downloaden voor De Sims 4: Custom Content (CC) en Mods — The Sims Dutch.
Laat ajb even weten of je hier iets aan hebt en of je jouw tieners daarna kunt volgen naar Copperdale Middelbare School.
- 3 years ago
Beste @Trismagistos
ik heb nagekeken of dat de voorberichten aanstaan maar ik heb deze knop niet. Ik snap het helemaal niet meer.
- monique230513 years agoSeasoned Ace@GitteC Hoi,
Momenteel zijn er behoorlijk veel bugs door Mods/CC(custom content) helaas is dit eigenlijk altijd wel het verhaal. Daarom speel ik ook zonder. Het enige wat je eraan kan doen is dit: https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/comment/12393993/#Comment_12393993
De 50/50 methode werkt echt goed. In sets ze erin zetten.
Succes,
Groetjes Monique
- NaatjeC28 days agoNewcomer
hey, ik heb vraagje, bij mij doet alles alleen ik kan niet met mijn sim naar school, ik krijg geen melding of ik met me sim mee wil gaan, maar er is wel alles gedownload, kan je mij helpen