Forum Discussion
Beste @Trismagistos
ik heb nagekeken of dat de voorberichten aanstaan maar ik heb deze knop niet. Ik snap het helemaal niet meer.
Hey @GitteC,
Kan het zijn dat je jouw mods weer terug hebt geplaatst? Als dat zo is zou je dan eens naar de informatie in deze link willen kijken https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Als-je-gebruik-maakt-van-aangepast-materiaal/m-p/11711598#M14442 en de suggesties die ik daar doe willen toepassen?
Wil je het nog eens opnieuw proberen maar dan eerst je mods uitschakelen en het bestand localthumbcache.package te verwijderen uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\?
Zou je daarnaast eens voor mij willen controleren of je De Sims 4 speelt op 64bit of dat je gebruikmaakt van een De Sims LE (Legacy Edition) versie? Hier vind je meer informatie over die LE versie: The Sims 4 - De Sims 4™ Legacy Edition (ea.com)
Ik kan dat eventueel ook voor jou controleren als je een DxDiag.txt bestand zou willen maken? Hier kan je lezen hoe je dat kunt doen: Informatie verzamelen over je pc door middel van DxDiag (ea.com)
Als je op dit bericht reageert door te kiezen voor antwoorden dan kan je dat bestand bijvoegen. Aan de hand van die informatie kan ik zien welke adviezen ik jou op dit moment het beste kan geven.
Alvast bedankt.