Forum Discussion
Hoi,
Ik speel natuurlijk ook met dit uitbreidingspakket, ben helaas wat minder online de laatste tijd sorry daarvoor, maar merk sinds de nieuwe 'update' of patch dat er nu iets raars gebeurd als mijn Sims verouderen. Als een kind/peuter/baby verouderd krijg ik een melding dat ze geen 'verjaardagsfeestje' in feite hebben gehad, oftewel ze zijn hem/haar vergeten, wat niet waar is...En als een volwassene ouder wordt krijg ik de melding dat ze tiener zijn geworden en ook geen vergeten is door zijn ouders, ik weet het raar he? Enfin heb 2 screenshots gemaakt en heb al een tijdje doorgespeeld maar het blijft helaas verschijnen en ik heb geen Cc of Mods nog steeds niet gelukkig!
Groetjes en alvast een fijn weekend iedereen (ik weet het het is woensdag maar ik ga heerlijk weekje op vakantie dus we hebben al vrij hahaha)
Monique
Hey @monique23051,
Vreemd dat je dit probleem tegenkomt.
Zou je eens willen controleren of je het kunt wegwerken door het bestand 'localthumbcache.package' te verwijderen uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 en daarna je spel te repareren?
Ik vermoed dat er nog wat restanten van de eerdere fout uit de voorlaatste patchupdate in jouw spel doorwerken. Die fout is met de laatste patch wel hersteld maar er zijn mogelijk wat resten overgebleven in bepaalde opslagbestanden.
Laat even weten of dat helpt. Zo niet, dan kijken we even verder.
- monique230512 years agoSeasoned Ace
hoi, dankjewel ik ga het proberen @Trismagistos, voor de patch had ik dit dus niet hahaha...en erna wel leuk he?
Fijn weekend alvast, en ja ik laat het je weten als hij het strakjes niet meer doet, moet alleen dan even iemand op laten groeien hahaha...