Forum Discussion

Brannie17's avatar
Brannie17
Newcomer
2 months ago

Industrial Loft Kit niet beschikbaar voor download

Inmiddels al een paar jaar geleden, heb ik de "The Sims 4 Industrial Loft Kit" gekocht, echter destijds is het bedrag 2x van mijn bankrekening afgeschreven, hierop heb ik toen 1 van de 2 betaling teruggeroepen via mijn bank.

Mijn EA account was toen geblokkeerd, maar dat heb ik met support kunnen oplossen en ik heb mijn account gewoon teruggekregen. Toen boeide het me niet zoveel dat ik de kit niet kon installeren, maar nu ik weer wil spelen zou ik graag gebruik willen maken van de build-mode items die deze kit toevoegd.

Als ik in de EA app naar The Sims 4 ga > Manage > Manage add-ons dan heb ik daar een knop in de kit te downloaden. Ik heb immers gewoon betaald voor deze kit. Echter als ik eventjes wacht tot de installatie begint krijg ik de volgende melding:

Hier wordt gezegd dat ik de kit niet heb, maar als ik dan weer naar de store page van deze kit ga zie ik het volgende:

Ik heb dus helemaal geen optie om de kit te kopen, want hier heb ik jaren geleden al voor betaald.

Nou gaat het me echt niet om die €4,99 maar kan er iets gedaan worden zodat ik deze kit gewoon kan gebruiken, van mijn part mag je hem van mijn account afhalen en dan koop ik hem wel nog een keer.

Alvast bedankt voor de eventuele hulp!

- Brandon

No RepliesBe the first to reply

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,986 PostsLatest Activity: 2 days ago