Forum Discussion

chrigikaanja's avatar
4 years ago
Solved

Interieur Designer

Hi,

Heb een probleem als Interieur designer. Ik kan opeens geen nieuwe taken ophalen... Ik kan dat ook niet als acteur, al doet ie het wel via de computer. Ik dacht probeer het ook met mijn sims die Designer is, maar ter vergeefs... Kan iemand mij hiermee helpen? Het spel heb ik al gerepareerd.

Groetjes Chrigikaanja

7 Replies

• @chrigikaanja Jammer genoeg heeft de patchupdate van 20 juli toch weer een breuk veroorzaakt in diverse freelancecarrières. Waarschijnlijk dus ook die van interieur designer.  Er worden nu bug rapporten opgemaakt op de Engelse forumpagina: [OPEN] Freelancer: No gigs via job panel - Answer HQ (ea.com) Als je jouw probleem hierin herkent dan kan je je aansluiten door op me too te klikken bij het onderwerp dat het dichtst bij jouw probleem in de buurt komt of je kunt ervoor kiezen zelf een aanvulling te geven op het bestaande bug rapport.

Samen met een aantal andere helpers wordt er gekeken of er workarounds voor kunnen worden gevonden. Voorlopig zal je jouw Sims even op een andere manier hun brood moeten laten verdienen.

Hopelijk heb je wat aan deze informatie. Hoe dan ook,

veel plezier met spelen. 😉

• Heb je dit ook met andere Sims, @chrigikaanja?
    Zijn de benodigde stappen en acties al gedaan?

Ontdoe De Sims 4 van alle aangepaste inhoud en repareer De Sims 4 hierna via de Origin cliënt.
    De map van De Sims 4 die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat hernoemen. De cache van de Origin cliënt leegmaken, lees dit helpartikel daarvoor: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
    Vervolgens De Sims 4 schoon starten en via de Origin cliënt.
    Met een nieuwe of standaard Sim / huishouden gaan testen of het probleem is verholpen.

Groetjes.
  • chrigikaanja's avatar
    chrigikaanja
    4 years ago

Dank je wel, ik ga gelijk kijken... Hoop dat het met de volgende update verholpen is. 

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,915 PostsLatest Activity: 7 days ago