Forum Discussion
one drive heb ik
hoe kan ik dat verhelpen zodat ik wel kan opslaan en spelen
@didi91176 Als je gebruik maakt van de OneDrive kan je die het beste helemaal ontkoppelen of uitschakelen. Hier lees je hoe je dat kunt doen. OneDrive uitschakelen of verwijderen - Office-ondersteuning (microsoft.com)
Belangrijk!
Zorg er wel voor dat je een USB-stick of externe harddisk bij de hand hebt. Download dan eerst de map met spelgegevens vanaf de OneDrive op de USB-stick of externe harddisk voordat je de OneDrive ontkoppelt en uitschakelt. Die gegevens heb je nodig als je het spel repareert via Origin en/of als je verder wilt spelen met een spel dat je al eerder speelde. Pas als je de OneDrive hebt ontkoppeld en uitgeschakeld kan je de gedownloade inhoud uitpakken en in de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 plaatsen. Let er hierbij op dat je al in de map bestaande inhoud moet overschrijven. Op deze manier blijven de oorspronkelijke spelgegevens bewaard. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust en veel succes met overzetten.
Hartelijke groet.
- didi911764 years agoRising Traveler@Trismagistos ik heb de map verplaats naar documenten en dan wel naar de map electronic arts
het spel opgestart en spel opgeslagen maar hetzelfde probleem kan geen opgeslagen spellen spelen en er staat ook geen map opgeslagen spellen in de map- Trismagistos4 years agoHero
@didi91176 En je hebt wel alvast de map met spellen vanaf de OneDrive op een USB-stick of externe harddisk gezet? De OneDrive daarna uitgeschakeld en ontkoppeld? Als je die stappen hebt gezet dan kan het zijn dat je eerst nog De Sims 4 zult moeten repareren in Origin. Klik daarvoor als je in de gamebibliotheek van Origin bent met de rechtermuisknop op de tegel van De Sims 4 en kies uit het dropdown menu de optie repareren. Die actie kan soms wat tijd in beslagnemen en de duur daarvan hangt af van de internetsnelheid. Als je alles is gerepareerd dan kan je opnieuw een poging wagen om de inhoud die je hebt uitgepakt en voorheen op de OneDrive stond maar nu op je USB-stick of externe harddisk verplaatsen naar de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. Als je alle stappen precies hebt opgevolgd zouden je opgeslagen spellen weer opnieuw gespeeld kunnen worden.
Asl dat nog steeds niet lukt, zou je dan een screenshot willen maken van de inhoud van De Sims 4 map die op je USB-stick of externe harddisk staat en ook een screenshot van de map die op je pc staat met de naam: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4? Dan kunnen we beter beoordelen wat er precies aan de hand is.
Alvast bedankt.
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
@didi91176,
Na de stappen hierboven (bedankt @Trismagistos !) kan het goed zijn het spel ook eens op te starten om zo deze Sims 4 folder aan te laten maken mocht die niet bestaan. Mocht de 'saves' folder niet bestaan binnen deze folder kun je deze ook handmatig aanmaken en de save files vanuit de one drive hier in zetten.
- EA_Neil
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 13 hours ago
- 21 hours ago
- 3 days ago