Forum Discussion

natashareichgel's avatar
2 years ago
Solved

Kan geen kavels opslaan of uploaden

hopelijk kan iemand me helpen, ik ben al dagen opzoek naar de oplossing.

Ik wil graag een kavel opslaan die ik gebouwd heb. als ik hem opsla in mijn bibliotheek zie ik hem er niet tussen staan. ook als ik hem naar de gallery wil uploaden staat hij er niet tussen. nu heb ik  een aantal dagen geleden al ergens gelezen dat de firewall iets kan tegenhouden. nu heb ik die zo aangepast dat hij sims toestaat. toen heb ik 1 kavel kunnen opslaan en kunnen uploaden. nu een aantal dagen later lukt het weer niet, en ik heb niks met de firewall gedaan. 

wie weet hoe ik dit kan oplossen

• dat vinkje aandrukken was inderdaad de oplossing......... stom dat ik daar zelf niet aan heb gedacht. 

dankjewel voor je hulp. hoe zo'n klein dingetje zoveel verschil kan maken.

7 Replies

• Hey @natashareichgelt,

Als je een probleem hebt met het opslaan van kavels in de Bibliotheek van De Sims 4 kan dat meerdere oorzaken hebben. 

Probeer in ieder geval je spel te repareren in de EA app (Windows) of in Origin (MacOS)

Je geeft aan dat het wel gelukt is om één kavel op te slaan en daarna naar de Galerie (Gallery) op te laden maar daarna niet meer. Heb je gecontroleerd of je, toen je de kavel wilde opladen, ook online was? Normaal gesproken kan je de kavels wel gewoon opslaan in de bibliotheek en met de juiste zoekgegevens ook weer terugvinden.

Misschien kan je een foto of schermopname delen van het moment dat je de kavel wilt opslaan. 

Hoe meer informatie je geeft (dus ook over jouw computersysteem) hoe beter ik je kan helpen.

• ik speel op windows 11 home en heb de EA app.ik heb hem gerepareerd en er is niks veranderd. ik ben gewoon online, dat geeft hij gewoon aan ik ben toen der tijd wel overgestapt van origin naar EA, maakt dat een verschil? ik weet niet meer of ik toen het spel opnieuw moest installeren. als ik nu probeer origin opnieuw te instaleren geeft hij een foutcode 20:403

ik heb  2 videos toegevoegd hoe ik het opsla.

hopelijk kan je er iets mee.

bij de 2de video zie je dat ik hem overschrijf, maar ook als ik dat niet doe staat hij er niet tussen

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @natashareichgelt,

Omdat je een Windows 11 besturingssysteem op je pc hebt, kan je alleen maar gebruik maken van de EA app. De Origin app is alleen nog te gebruiken op Apple computers.

Je hebt toen misschien wel De Sims 4 opnieuw gedownload maar hoefde verder niets opnieuw te installeren. 

Als je gebruik maakt van specifiek aangepast materiaal kan dat wel van invloed zijn op je spel.

Lees dan ajb voor de zekerheid dit artikeltje:

https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Als-je-gebruik-maakt-van-aangepast-materiaal/m-p/11711598#M14442

De video's kan je het beste even plaatsen op een YouTube kanaal en vandaaruit als link delen. Dan hoef je ook niet zo lang te wachten tot de virusscanner van deze website alles heeft verwerkt.

Nu zijn de video's, jammer genoeg vanwege het formaat,  niet of slecht te bekijken.

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @natashareichgelt,

Dank je voor de linkjes. Het is nu duidelijk zichtbaar.

Ik denk dat ik nu ook zie waar het probleem door wordt veroorzaakt.

In de linker bovenhoek zie je een steeksleutel symbooltje. Dat duidt op het gebruik van aangepast materiaal. Ook al gebruik je dat niet specifiek in de kavel, je gebruikt binnen je spel.

Om je materiaal te kunnen vinden, zal je het bij je zoektocht in de bibliothee, in de kolom links de keuze 'inclusief aangepaste content'  moeten aanvinken.

Laat even weten of je het met dat vinkje wel weer terugvindt.

• dat vinkje aandrukken was inderdaad de oplossing......... stom dat ik daar zelf niet aan heb gedacht. 

dankjewel voor je hulp. hoe zo'n klein dingetje zoveel verschil kan maken.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,915 PostsLatest Activity: 13 days ago