Forum Discussion

Lotje1981's avatar
Lotje1981
New Ace
5 months ago
Solved

Kan na update opgeslagen spellen niet meer laden

Ik kan sinds de update mijn opgeslagen spellen niet meer openen. Ik krijg dan een foutmelding met foutcode. 

Ik gebruik mods en aangepaste materiaal, maar de scriptmods zijn uitgeschakeld.

En helemaal zonder CC spelen wil ik niet. Te meer omdat de meeste huishoudens ook outfits dragen die niet in het spel zitten, zoals personages uit star wars en clone wars met outfits en kapsels die niet in het spel zitten

• Hey @Lotje1981,

Ik denk dat je even al je mods en cc moet controleren. Verwijder dan ook het bestand localthumbcache.package uit de Sims 4 map om met een schone lei te beginnen. Je kunt ook even een test uitvoeren met better exceptions van Twisted Mexi maar ik heb nog niet gecontroleerd of die mod ook gecrasht is.

Het blijft het risico dat we nemen als we met aangepast materiaal spelen 👿

Lees voor de zekerheid nog even het artikel: 'Als je gebruik maakt van aangepast materiaal' (nog geen tijd gehad om het bij te werken)

8 Replies

• Hey @Lotje1981,

Ik denk dat je even al je mods en cc moet controleren. Verwijder dan ook het bestand localthumbcache.package uit de Sims 4 map om met een schone lei te beginnen. Je kunt ook even een test uitvoeren met better exceptions van Twisted Mexi maar ik heb nog niet gecontroleerd of die mod ook gecrasht is.

Lees voor de zekerheid nog even het artikel: 'Als je gebruik maakt van aangepast materiaal' (nog geen tijd gehad om het bij te werken)

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    5 months ago

De outfits en kapsels voor de clones zijn de oudste van 2023 de rest allemaal van dit jaar. Van mods zoals kortere tieners of geen bewegende occulte sims kan ik me voorstellen, maar kleding en kaapsels zijn geen aanpassingen van het spel alleen volledig nieuwe meshes of recolors.

Ik ga even die better exeptrions even gebruiken. Ik hoef daarvoor geen spel voor te openen he?

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    5 months ago

@Trismagistos  schreef:

Hey @Lotje1981,

Moet je om better exceptions te gebruiken een opgeslagen spel te openen? Laat maar. Ik weet het al. Ja. Hij is nu aan het laden en ziet er een die ervoor zorg dat het huishouden niet geladen word..

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    5 months ago

Hey @Lotje1981,

Gewoon een spel openen dan trigger je gewoon de mod. Wel even installeren natuurlijk.

Laat ajb even weten of het is gelukt.

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    5 months ago

Ik merkte het. Hij is nu aan het scannen. Ik ben benieuwd welke een probleem geeft. De UI is wel gewoon gelukkig. Het kan ook een package bestand zijn die een mod bevat en geen gewoon aangepast materiaal Ik heb allle voor 2020 al verwijderd.

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    5 months ago

Ik heb even de 50/50 methode toegepast en ik ben begonnen met het aangepaste materiaal die te maken heeft met clones en Ahsoka uit Clone wars en die doen het allemaal. En van quirky introvert en icecraemforbraekfast geven ook geen enkele problemen.

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    4 months ago

Het probleem is opgelost. ik denk toch dat het een verouderde mod was. En die heb ik weggehaald. Het was waarschinlijk om caeriëre outfits via de kledingkast plannen en aantrekken.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,879 PostsLatest Activity: 22 hours ago