Forum Discussion
Hoi Trismagistos,
Allereerst bedankt voor je reactie.
En ik heb het geprobeerd met Cas.fulledmode, maar dat werkt ook niet. Ben er wel achter gekomen dat creëer'n Sim wel werk als je eerst naar wereld beheren gaat en dan naar huishoudens beheren. En dan wel je huishouden kan bewerken. Wel erg onhandig en omslachtig. Beter kan dat gewoon weer via de spiegel of kledingkast.
Dat van de koelkast of fornuis moet ik dan maar accepteren, gezien ik m'n spel op 'n externe opslag (1tb) heb staan. Omdat de opslag van m'n Playstation te klein is om alles in op te slaan.
En dan heb ik nog 'n probleem waar ik net tegenaan loop... Mijn pasgeborenen is nu baby geworden en kan geen interactie uitvoeren met de baby. Ik kan 't niet oppakken, voeden, luier verschonen of in bed leggen etc. Omdat het spel zegt dat ik eerst aan de baby voorgesteld moet worden. En ik kan die interactie niet uitvoeren omdat er dan staat ( Je heb de verzorgers van deze baby nog niet ontmoet) terwijl mijn Sims zelf de vader en moeder zijn van de baby en/dus de verzorgers! Heel irritant dit... Hoe kan ik dit oplossen voor m'n baby word afgenomen omdat ik het niet kan verzorgen?
Ik hoop dat er snel oplossingen komen voor deze problemen.
Dank je wel dat je dit meldt! Even een vraagje want het is me niet helemaal duidelijk; heb je deze problemen met alle huishoudens, of alleen een specifieke?
- 2 years ago
Hoi QueenBee,
Ik heb dit probleem met m'n eigen huishouden. Heb het na je vraag eens geprobeerd met 'n ander huishouden die van het spel zelf is. En dus zelf nog nooit mee gespeeld heb. Maar daar lukt het idd wel mee om in CAS te komen met de spiegel of kledingkast. Nu las ik ook ergens dat dit probleem zich ook voor kan doen omdat m'n huishouden waar ik al generaties mee speel te groot is. Zit met het gespeelde huishouden al op iets van 13 generaties. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
- Trismagistos2 years agoHero
Hey @jotet,
Ik ga je even helpen met de beginselen hier op het forum
Eerst even het taggen: Als je het @ teken gebruikt verschijnen er vanzelf de namen die in het topic hebben gereageerd. Kies er een uit en je ziet de naam dan in blauw en onderstreept. (tag gelukt) Tag mensen niet te vaak en/of teveel. Niet iedereen is hiervan gediend.
Dan het opladen:
Als je een bestand wilt bijvoegen (dat is meestal wel het handigste (beste zichtbaar ook) kies je voor 'beantwoorden' rechts onder de tekst waar je jouw reactie in kunt typen. Dus niet voor 'snel antwoord' je kan in het vak dat dan verschijnt jouw antwoord typen. Schuin rechts eronder zie je een paperclip en daarnaast een button 'Bestand kiezen'. Als je daar op klikt zoek je gelijk in jouw computer in de map 'Mijn Documenten' daarna kan je in mijn afbeeldingen zoeken naar de foto o.i.d. Wacht met op de knop verzenden te klikken tot de pagina jouw foto heeft gescand.
Dan nog even het aantal generaties Als je een familie van vampieren hebt dan kan dat wel een oorzaak zijn. Maar misschien is het wel handiger om eerst de foto's op te laden. Aan de hand daarvan kunnen we het beter onderzoeken.
Veel succes 🤞
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 2 days ago
- 3 days ago