Hey @kellyhartx, Dank je voor de aanvullende informatie.
Ik heb nog niet veel tijd gehad jouw DxDiag.txt bestand te bekijken. Jammer genoeg heb ik geen mogelijkheden om jouw fileshare bestanden te lezen of te openen. Misschien dat je het gebouw zonder MOO kunt delen in de Sims Galerie? Als je het gehele gebouw zou willen delen dan kan ik beter zien of ik met mijn Game PC het wel kan plaatsen. Misschien kan ik ook nog wat aanbevelingen doen. Ik heb jouw creaties in de Galerie even bekeken en ze zijn werkelijk fantastisch!
Ik kan nu wel al een paar algemene opmerkingen maken over T.O.O.L. en de Redshelf modificatie in relatie tot de zwaarte van jouw gebouw.
Eerst maar wat algemene opmerkingen over de Redshelf in combinatie met MOO (bb.moveobjects on)
Dat is een heel leuke modificaties maar levert bij de minder krachtige pc's nog wel eens wat problemen op. Vooral als je veel voorwerpen op een punt in je spel centreert op de plank dan kan je grafische kaart moeite krijgen met het verwerken van de hoeveelheid informatie. Misschien dat dat bij jouw gebouw ook het geval is. Dat kan ik van hieruit niet beoordelen omdat ik jouw gebouw niet kan zien of plaatsen. Ook MOO kan er soms voor zorgen dat een kavel niet goed geplaatst kan worden. Als je MOO gebruikt in combinatie met het vergroten of verkleinen van objecten. Kan hetzelfde grafische probleem optreden als bij de Redshelf. Als je door het uitschakelen ervan wel succes hebt met plaatsen en spelen dan kan je misschien overwegen om MOO niet te gebruiken.
De T.O.O.L. Modificatie
Die is heel krachtig en kan in sommige gevallen ook voor breuken in de Savebestanden zorgen. Ook T.O.O.L. kan doorwerken in bepaalde lagen in het spel en door kavellijnen heen lopen. Nogmaals ook hier kan het handig zijn om jouw creatie met de galerie te delen.
Dan even kort iets over de grafische kaart in jouw pc. Ik ga ervan uit dat je gebruikmaakt van de NVIDIA GeForce GTX 1050 voor het spelen van De Sims 4. Die kaart heeft maar 2 GB GDDR5 geheugen en dat kan een van de zaken zijn waardoor jouw computer moeite heeft het gebouw te laden. De rest van de PC is krachtig genoeg om de Sims en alle uitbreidingen aan te kunnen.
Je kan overwegen om bij het laden van het gebouw een controle uit te voeren op de CPU van je systeem door de taakmanager aan te roepen. Dit kan makkelijk door ctrl, shift en esc gelijktijdig in te toetsen. Je ziet dan in de details hoeveel vermogen het laden en spelen van De Sims jouw pc kost.
Laat even weten of je iets aan deze informatie hebt en als je toch je gebouw wilt delen in de galerie.
Hartelijke groet.