Forum Discussion

caprahircus133's avatar
3 years ago

Keuken niet functioneel

Halo!

Onlangs heb ik heel veel tijd besteed aan een het bouwen van een mooi huis. Helaas is de keuken niet functioneel. Sims kunnen wel eten uit de koelkast pakken maar lopen daarna volledig vast. Ik heb al gekeken of de aanrechten en het fornuis goed zijn geplaatst. Ook heb ik alles eraf gehaald. Niks werkt. Ook als ik een aanrecht helemaal los in de ruimte plaats dan geeft de sim aan dat het niet mogelijk is. Ik snap niet goed waarom het niet werkt en baal als een stekker want heb nu alle dingen die ik met veel aandacht heb geplaatst, weggehaald, zonder resultaat.

Weet iemand raad? Ik gebruik geen CC.

3 Replies

• Hey @CapraHircus133,

Vervelend dat jouw werk en creatie niet of slecht functioneert. Heb je jouw creatie ook gedeeld in de Galerie? Als je wilt dat ik eens een kijkje neem in jouw keuken en even mee zoek naar het 'probleem', zou je dan de link naar jouw keuken hier willen delen?

Alvast bedankt.

• Hoi @Trismagistos ,

Bedankt voor de snelle reactie. 

Ik heb de kavel inderdaad geupload in de galerij. Hij heet: Tree Top Tenancy. Het is een boomhuis en er gaat dus ook een stuk boom door de keuken heen. Echter kunnen de sims wel de koelkast gebruiken dus dat begrijp ik niet helemaal. In de galerij staat er van alles op het aanrecht. In mijn eigen spel heb ik dat allemaal verplaatst of verwijdert. Ik hoop dat je me verder kunt helpen. 

Ik snap niet wat je bedoelt met een link delen maar ik kan een screenshot laten zien en dan kan je zelf met die naam hem vinden denk ik? Als je op de kavel naam zoekt vind je hem en als je op mijn account zoekt ook.

Groeten

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    3 years ago

Hey @CapraHircus133,

Het heeft even geduurd voordat ik jouw Tree-House-Tenancy kon testen maar inmiddels is wel duidelijk waar het probleem ligt.

Jammer dat je zoveel moeite hebt gedaan om alles netjes rondom de boom te plaatsen. Maar omdat je de boom hebt vergroot tot bijna maximale proporties, is de speelruimte eromheen verdwenen. Als je de boom in je creatie wilt bewaren, zal je de muren er toch echt omheen moeten zetten. De koelkast is wel functioneel omdat die net buiten de omtrek van de boom valt. Je zal moeten uitgaan van de vloerruimte die de boom inneemt.

In het volgende screenshot heb ik de boom vervangen door een exemplaar uit Selvadorada en een klein stukje opgeschoven. Die boom is dunner maar langer en hoef je maar één keer op te schalen.

Daarna is de keuken weer volledig bruikbaar. 

Het nadeel is dat je dan wel weer problemen zal ondervinden met het bureau in de ruimte ernaast. Hopelijk heb je de uitbreiding 'Jungle Avonturen' anders kan je natuurlijk ook andere bomen gebruiken met een minder dikke stam en een kleiner vloergebruik.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Laat even weten of je eventueel nog ergens anders hulp bij nodig hebt. Het is overigens een fantastische kavel dus veel plezier en veel succes!  😉

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,895 PostsLatest Activity: 14 hours ago