Jeaney1Seasoned Traveler3 months agoKlavers en sterrenHeel erg leuk hoor al die dingen die rond een sim hoofd rond danst, maar als je een foto of schilderij wil maken komt die zooi op je afbeelding.10-11-25_17-35-04.png627 KB
Featured PlacesDe Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day ago3,045 Posts
De Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day ago3,045 Posts
Recent DiscussionsGalerij En wederom is de galerij meer stuk dan voor de update!! De Art Muur die ik er na de update opgezet heb kan niemand downloaden en ik zelf ook niet. Heel vreemd ?! Het liken en een bericht achter ...Galerij En wederom is de galerij stuk, de andere spelers kunnen de Art wand niet downloaden na de update. Ze kunnen het alleen liken en commentaar achter laten. En zijn de schilderijen met reverentie nog s...Can't change lot from rental back to residential lot I built a rental property and after I was done I save it before bulldozing it. Then I wanted to build a residential house on the property, When I wanted to change lot back to residential it saying yo...Wie helpt?! Hoi Voor alle Sims4 spelers, helpen jullie mee? Ik baal er verschrikkelijk van dat de foto's en de schilderijen met referentie nog steeds stuk zijn. De foto's zijn zwart nadat je ze geüpload heb...Galerie Upload niet! Hoi Hebben meer mensen last van dat de galerie niet meer Upload? Hij geeft aan dat er geen internet is, maar dat is niet zo Ik heb gewoon internet! Ik kan namelijk hier ook gewoon dingen melden, e...