Jeaney1New Rookie1 month agoKlavers en sterrenHeel erg leuk hoor al die dingen die rond een sim hoofd rond danst, maar als je een foto of schilderij wil maken komt die zooi op je afbeelding.10-11-25_17-35-04.png627 KB
Featured PlacesDe Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 8 years ago3,025 Posts
De Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 8 years ago3,025 Posts
Recent Discussionsgalerie problemen elke keer als ik een huis wil downloaden vanuit de galerie en ik zet het op eigendom tonen qua de packs dan krijg ik alsnog allemaal huizen te zien met packs die ik niet heb heeft iemand hier een opl...Lot does not save in Library Please help, I can't save mij lot to the library Huiswerkboeken zijn niet te zien Als mijn sim huiswerk wil maken, dan lukt de actie zelf soms wel, echter is het boek helemaal niet te zien. Soms kunnen ze het huiswerk wel afronden maar soms ook niet en loopt het vast en komt er na...Geen eindbal meer Hoi! Sinds de laatste uitbreiding gaan mijn tiener sims niet meer op de zaterdag naar het eindbal. Het staat niet meer in de agenda en ik wordt er ook niet meer voor uitgenodigd. Iemand enig idee wa...Opslaan Ik kan al een paar maanden geen huizen opslaan in bibliotheek. Server fout.