Forum Discussion
Ik had hier het probleem gemeld dat ik niet meer verder kan spelen om het Her eigenschap drankje te ontgrendelen voor 10 EP punten omdat er staat dat de missies volbracht zijn , dus ik kan niet verderspelen om het drankje te ontgrendelen ! Dus hoe kan dat ?! Ik stuur een screenshot mee waarop te zien is dat de missies volbracht zijn en er staat Bedankt voor het spelen ! Al met al kom ik niet verder en dat is balen ! Het event was ook erg onduidelijk tijdens het spelen wat het erg lastig maakte omdat ik nog niet klaar was verbaasde het me dat ik ineens wel de missies volbracht had ! Zit er een bug in of zo ?
- Trismagistos2 months agoHero
Hey Discusvisjes,
Bij je vorige vraag had ik al aangegeven dat je net 10 EP miste en dat zou kunnen doordat je tijdens een van de reeksen opdrachten er ééntje niet hebt weten te voltooien. Dat is natuurlijk pech hebben. Je miste net de champignons. Jammer maar helaas. Hopelijk heb je volgende keer meer succes. Hoe dan ook, ik hoop wel dat je nog veel plezier zult hebben met de rest van je spel.
- atreya332 months agoLegend
Sommige opdrachten zijn optioneel. Ze zijn alleen beschikbaar als je het betreffende uitbreidingspakket hebt. Je mag deze taken ook niet als laatste overlaten want dan kan je ze niet meer vervullen.
Normaal gezien kan je alle unieke beloningen, die enkel nu beschikbaar zijn vrijspelen zonder optionele opdrachten. De extra punten van de optionele taken zijn items die je ook zo in het spel kan vinden. Het is jammer dat je geen exemplaar het hereigenschap drankje hebt kunnen verdienen maar je sim kan dit drankje op elk moment kopen in het spel in de beloningenmarkt met tevredenheidspunten (aspiration points)
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 15 hours ago
- 6 days ago