4 years ago
Landelijk leven werkt niet
Vandaag landelijk leven expansion pack geïnstalleerd. Hij staat wel onder mijn gamebibliotheek (details). Maar ik zie landelijk leven niet terug in de game. Wat doe ik fout? Sims 4 is geupdate. gr Sam
Vandaag landelijk leven expansion pack geïnstalleerd. Hij staat wel onder mijn gamebibliotheek (details). Maar ik zie landelijk leven niet terug in de game. Wat doe ik fout? Sims 4 is geupdate. gr Sam
Hey @SamHulst2005,
Sorr dat ik wat later reageer. Maar zou je ook kunnen aangeven waar je precies tegenaan loopt? Wat voor een computer gebruik je om De Sims 4 op te spelen? Een Windows of een MacOS? Zou je ook kunnen aangeven welke specificaties jouw computer heeft? Dat kan belangrijk zijn voor de mogelijkheden die je hebt om De Sims 4 te spelen. Hoe meer informatie je ons kunt geven over jouw computer hoe beter we je kunnen helpen met adviezen.
Zodra we die informatie hebben, kunnen we je ook vertellen wat je wel zou moeten doen om De Sims 4 Landelijk Leven wel te kunnen spelen.
Hartelijke groet.
Hey @b-Artolugi,
Jammer genoeg kan je het uitbreidingspakket Landelijk Leven niet spelen via de Legacy Editie. Alle uitbreidingspakketten en dus ook de Kits die na oktober 2019 zijn uitgebracht, dat is vanaf Studentenleven zijn niet toegankelijk voor De Sims LE. Jammer maar waar.
Misschien kan je nog contact opnemen met klantondersteuning om een te vragen of je het pakket kunt retourneren. Wie weet lukt dat.
Veel succes.🤞