Forum Discussion

suziehofwoud's avatar
6 years ago

Linker muisknop werkt niet (beeld draaien)

Normaal gesproken kan mijn dochter in de sims 4  met haar linker muisknop (als ze deze ingedrukt houdt) het beeld draaien. Bijvoorbeeld haar sim van voren bekijken ipv opzij. Sinds kort kan dit niet meer. Zij heeft tijdens het spel ctrl of shift 9 gedaan en sindsdien doet haar linker muisknop het niet meer. Ik heb al beeldschermresolutie aangepast maar dit heeft niet geholpen. Kan iemand ons helpen?

5 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    6 years ago

Hoi @suziehofwoud,

Heeft ze toevallig ook wat instellingen aangepast in De Sims 4?

Ik kan aanraden om dit eerst eens na te kijken, om te zien of alles goed staat, en daarna in Origin met de rechtermuisknop op De Sims 4 en kies voor Repareren.

Schakel desnoods ook tijdelijk alle mods uit aangezien mods ook voor dit soort vreemde problemen kunnen veroorzaken.

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    5 years ago

@maximke123  Jason werk tegenwoordig op een ander deel van het platform. Misschien dat de spelers jou ook kunnen helpen? Zou je kunnen aangeven welk probleem je tegenkomt? Geef dan ook aan welk computersysteem je gebruikt en de specificaties ervan. Hoe meer informatie we hebben hoe beter we je zouden kunnen helpen.

Alvast bedankt.

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago

Hey @maximke123 ,

Zoals @Trismagistos al aan gaf werkt Jason aan andere projecten en mag je mij prima taggen. Laat ons weten wat jouw probleem is en we nemen graag een kijkje voor je.

- EA_Neil

• @suziehofwoud Ik heb dit probleem ook gehad omdat ik perongelijk ctrl-shift-tab had gedaan, toen ik dat nog een keer had gedaan deed hij het weer goed. Mogelijk helpt dit ook bij uw dochter?

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,941 PostsLatest Activity: 13 hours ago