Forum Discussion
5 years ago
@RealSimmor0 Bedankt voor de info. Wel nog een vraag want hoe kan het dat veel Youtubers ook Mods gebruiken, maar niet dit probleem ondervinden? Groetjes!
EA_Neil
EA Staff (Retired)
5 years ago@SACHAMEIJER Mods zijn geweldig en zorgen voor extra creativiteit maar updaten vaak niet automatisch mee met nieuwe patches en uitbreidingen.
Wat ik zelf doe en denk dat de meeste youtubers dat ook doen is de versie van de mods bij houden door de nieuwste versie te downloaden als die uit is zodat ze hem kunt blijven gebruiken.
Soms kan het een paar dagen/weken duren voordat een nieuwe versie uit is na een nieuwe uitbreiding. Soms kan het ook zijn dat verschillende mods elkaar in de weg zitten.
- EA_Neil
Wat ik zelf doe en denk dat de meeste youtubers dat ook doen is de versie van de mods bij houden door de nieuwste versie te downloaden als die uit is zodat ze hem kunt blijven gebruiken.
Soms kan het een paar dagen/weken duren voordat een nieuwe versie uit is na een nieuwe uitbreiding. Soms kan het ook zijn dat verschillende mods elkaar in de weg zitten.
- EA_Neil
- 5 years ago@EA_Neil Bedankt voor je antwoord! Ik gebruik zelf 2 mods die het leven van de Sims uitgebreider maakt. Maar ook mods zoals voorwerpen. Ik neem aan dat ik de voorwerpen dan niet hoef te updaten, als dat überhaupt mogelijk is 🙈 Ik zal idd even proberen om de Mod die het spel uitgebreider maakt even te updaten en hopelijk is hiermee het probleem opgelost!
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@SACHAMEIJER Dat ligt aan de voorwerpen. Als dit een mod is die specifiek een object toevoegd die er normaal niet is dan kan het mogelijk een update nodig hebben maar het ligt er net aan.
Sommige mods hebben nooit een update nodig, anderen wel (vooral die gameplay aanpassen inderdaad) en anderen hebben rare bijwerkingen doordat ze elkaar beinvloeden.
Hopelijk helpt dit.
- EA_Neil
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,941 PostsLatest Activity: 4 hours ago
Recent Discussions
- 5 hours ago
- 19 hours ago